34+1 - Lillesøster i lejligheden.... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Frk-Lotusblomst

Så flot og rund en mae. Det er sjovt nok, for som Alexis siger så har jeg også på fornemmeren at hyun kommer før tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Ja, den er virkelig også rigtig flot rund søde

Er sikker på hun har det helt fantastisk derinde

Har hun lagt sig med hovedet nedad?

Årh tak søde... 

Jeg var inde og blive scannet d. 29. Juli og der havde hun vendt sig, et par dage inden scanningen synes jeg hendes mosleri var ret ubehageligt og jeg var også lidt øm, og det var så der hun havde vendt sig... 

Jeg har en lille anelse om at hun har vendt sig igen - Men er ikke helt sikker... Skal til JM d. 24. August og scannes igen 29. August... 

Anmeld

9. august 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Så flot og rund en mae. Det er sjovt nok, for som Alexis siger så har jeg også på fornemmeren at hyun kommer før tid.

Tak skal du have... 

Hmm... Hvor før tid tror du ? 

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Mira0911 skriver:

Årh tak søde... 

Jeg var inde og blive scannet d. 29. Juli og der havde hun vendt sig, et par dage inden scanningen synes jeg hendes mosleri var ret ubehageligt og jeg var også lidt øm, og det var så der hun havde vendt sig... 

Jeg har en lille anelse om at hun har vendt sig igen - Men er ikke helt sikker... Skal til JM d. 24. August og scannes igen 29. August... 

Åhh, hun er jo også ved at være stor nu, så ikke så mærkeligt det gør ondt, hvis hun vender sig rundt derinde...

Hvordan var hendes størrelse ifølge scanningen?

Åhh, bliver spændende, hvad de siger der så, lad os håbe hun stadig ligger med hovedet nedad, så du kan slippe for kejsersnit søde

Anmeld

9. august 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Tak skal du have... 

Hmm... Hvor før tid tror du ? 

Ikke meget. Tidligst en 4 dage før tid tror jeg. Uden at kunne sige noget, har det bare sådan på fornemmeren. Og senest kommer hun på terminsdatoen.

Anmeld

9. august 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Ikke meget. Tidligst en 4 dage før tid tror jeg. Uden at kunne sige noget, har det bare sådan på fornemmeren. Og senest kommer hun på terminsdatoen.

Som jeg skrev til Alexis har jeg intet i mod at hun kommer før tid...  Vi må se om I har ret nogle af Jer... 

Anmeld

9. august 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Åhh, hun er jo også ved at være stor nu, så ikke så mærkeligt det gør ondt, hvis hun vender sig rundt derinde...

Hvordan var hendes størrelse ifølge scanningen?

Åhh, bliver spændende, hvad de siger der så, lad os håbe hun stadig ligger med hovedet nedad, så du kan slippe for kejsersnit søde

Vil også allerhelst selv føde...  håber hun har hovedet på sin rette plads... 

Til scanningen fik de hendes vægt til 2200g.... 

Anmeld

9. august 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Som jeg skrev til Alexis har jeg intet i mod at hun kommer før tid...  Vi må se om I har ret nogle af Jer... 

Jah det kunne da være lidt sjovt om vi havde ret. Men med mit held skal du nok ikke regne med noget. hihi.

Anmeld

9. august 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah det kunne da være lidt sjovt om vi havde ret. Men med mit held skal du nok ikke regne med noget. hihi.

Vi må se... Kunne være sjovt hvis I har ret... 

Anmeld

9. august 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Vi må se... Kunne være sjovt hvis I har ret... 

Vi ser tiden an. Må lige huske min fornemmelse. Så bliv endelig ved med at poste mavebilleder, hehe. Får dem nemlig hver gang ejg ser din mave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.