Klapvogne....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2008

twinboys

Denne her ville jeg anbefale.... Kender flere der har sådan en...

emmaljunga (emmaljunga Cerox)

Ønsker dig pøj pøj med at finde den rigtige...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2008

Amalie og Laura

Min mand arbejder i babysam og han anbefaler altid en Teutonia. det skulle være mere holdbare en emmaljungla

Anmeld

29. august 2008

famjørgensen

Jeg har lige købt en i jem og fix.. den som de lige har haft tilbud på til 598.. normalpris 648kr. men jeg gav kun 350 kr for den da de kun havde udstillings modellen tilbage..

Den er dejlig nem at slå sammen, fylder ikke meget, og er let at køre med. også i et ordenlig lag mudder, var nemlig til markede i sidste weekend hvor der var meget mudderet..

Vi er glade for den, der har endnu ikke været noget med vores men vi har jo også kun haft den i en lille uges tid, (købte den i uge 34) men vi ville hellere ikke give en bondegård for en klapvogn, da vi ved at vi ikke får den brugt ret meget og da vi ikke skal have flere børn.

Anmeld

29. august 2008

charlottekri

vi købte også vores i jem og fix og er utroligt glade for vores!! både det at man kan vende styret, knækkestyret, tage midterstoppen ved støttebøjlen af så barnet kan ligge med dyne på og at den er nem at klappe sammen!!!
men man kan selvfølgelig være uheldig med alle slags varer hvad enten de er dyre eller billige...
(H)

Anmeld

29. august 2008

monstar99

Har købt en Kombi vogn wolfine på tilbud i metro til 599kr. (fik den godt nok til 350kr ved en fejl) var sad ned fra 1300kr.
Der er sele og den er nem at lave om fra barnevogn til klapvogn kan flytte styr og alt muligt

Anmeld

29. august 2008

fam.4xc

lige netop som charlottekri skriver med man både kan være uheldig med billige og dyre ting er jeg helt enig i...

Vi købte i 06 en emmajunge city cerox pink.... flot er den, men hold op den er tung og uhandy... og kalechen falder hele tiden tilbage...

Nu bruger vi den godt nok på nummer 2 indimellem... den ligger fast i bilen, så det er den vi bruger når vi er på tur, men ville aldrig gi 4000 kr for den igen, og vil heller ik være bekendt at sælge den videre...

Odder Barnevognen tilgengæld - I love (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.