Klapvogne....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2008

Githa

Her er det også en emmaljunga cerox og vi er ovenud tilfredse med den...

Den har vendbart styr, sørg for at få det.

Dog er kurven lidt besværlig at komme til, men det går alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Rasmine

Vi har en City Cerox. Den eneste af de lidt bedre som kunne være i mors sportsvogn.
:)
Den er super fed, og NEM at komme rundt med.

Anmeld

29. februar 2008

H+S Skjolgborg.

De har haft nogle forskelige....Den vi har er brun og sort meste sort....
ja det er ikke til af sige i bare har været uheldige...omkring hjulen tro jeg ingen ting er sikker om det er det ene eller andet mærke i om de punkter osv....
det er bare iiiii sådan nået.. vi fik i starten af 2002 en Emmaljunga model 2002 klappevogn til vores søn.Jeg blev godt nok huritig træt af den.Den var mega dum og især i tog og bus (tung) og igen det med hjule som du skriver fik den lave og
vi solgt den i 2003 fik tjent godt på den + alt til(tjente 150 kr på den)Hende der købte den min venindes lille søster har aldrig haft problemmer med den rigtigt underligt ikke....

MorCamilla skriver:

Hejsa Henriette..

Vi har sådan en klapvogn som du beskriver, (er ret sikker på at det er den samme) eller vi har den ikke mere da vi var oppe og få pengene tilbage for den, da to af hjulene blev ved at falde af, vippe håndtaget virkede ikke... og da den så punketetede fik vi nok... mest fodi de reklamere med ponkteringsfri hjul... >( men vi må bare have fået en dårlig model af dem.. Det lyder til at du er glad for din, det er da dejligt...:)

Knus fra Camilla... (med idlæg nr 200:D )

Anmeld

29. februar 2008

H+S Skjolgborg.

de 150 kr er ud over hva vi gave for klappevogne med alt til...skulle derstå...(fik 5500 kr for den)...

henriette larsen skriver:

De har haft nogle forskelige....Den vi har er brun og sort meste sort....
ja det er ikke til af sige i bare har været uheldige...omkring hjulen tro jeg ingen ting er sikker om det er det ene eller andet mærke i om de punkter osv....
det er bare iiiii sådan nået.. vi fik i starten af 2002 en Emmaljunga model 2002 klappevogn til vores søn.Jeg blev godt nok huritig træt af den.Den var mega dum og især i tog og bus (tung) og igen det med hjule som du skriver fik den lave og
vi solgt den i 2003 fik tjent godt på den + alt til(tjente 150 kr på den)Hende der købte den min venindes lille søster har aldrig haft problemmer med den rigtigt underligt ikke....

MorCamilla skriver:

Hejsa Henriette..

Vi har sådan en klapvogn som du beskriver, (er ret sikker på at det er den samme) eller vi har den ikke mere da vi var oppe og få pengene tilbage for den, da to af hjulene blev ved at falde af, vippe håndtaget virkede ikke... og da den så punketetede fik vi nok... mest fodi de reklamere med ponkteringsfri hjul... >( men vi må bare have fået en dårlig model af dem.. Det lyder til at du er glad for din, det er da dejligt...:)

Knus fra Camilla... (med idlæg nr 200:D )

Anmeld

29. februar 2008

A.I.G.

Vi har en Brio Nova Reverse og er meget glade for den.
Det vi vægter er et stort liggemål, at den kan vendes og en god varekurv (og den har bare den bedste af alle)

Anette

Anmeld

29. februar 2008

Louise S.

A.I.G. skriver:

Vi har en Brio Nova Reverse og er meget glade for den.
Det vi vægter er et stort liggemål, at den kan vendes og en god varekurv (og den har bare den bedste af alle)

Anette

Sådan en har vi også, og er meget glad for den. Vi glæder os til at brug den til lillebror!

Anmeld

21. marts 2008

Malene

Vi har en emmaljunga classik og den har vi godt nok været meget glade for.
Jeg kunne godt undvære min barnevogn til fordel for klapvognen, men den er kærsten ikke med på...

Anmeld

21. marts 2008

Karina Worninger

henriette larsen skriver:

Jeg købte en super god en i jem og fix 699 kr og den kan vendes hved bare af tag i styrreeller hva man skal klade det men den kan tages over hende mens hun sidder i den eller tilbage igen om hun vil kigge på mig eller sidde med ryggen til mig..dejlig nem og slå sammen og have i bilen osv...
Jeg ville også gerne have haft en emmaljuna men de er alt alt for dyre og om ca 3-3½ år så er det slut med klappevogn osv efter min meningen. Jeg er mega glad for den her og den er billig god og nem og med luft ponktfris hjul..Jeg Hved de har den pt så den i blade forleden..
Knus fra henriette

Jeg har den fra Harald Nyborg men mener at det faktisk er den samme.
Vi er ret glade for den og det med at alt kan tages af og vaskes er bare så dejligt.
Også er den billig.
Vi har været rigtig glade for vores

Anmeld

28. marts 2008

Sørensen

Vi har en BRIO Nova, modellen lige før den nye der er kommet.

Jeg valgte den fordi stellet er mere solidt end det nyt, da det nye er plastik manget steder, det gamle er aluminium.

Den har et liggemål på 90cm og kan få 10 cm mere ved at lægge kanten ved hovedet ned, så børn op til ca. 4år kan ligge i den - selvfølgelig alt efter hvor stor barnet er.

Den er superlækker at kører med, og nem at slå sammen, fylder ikke meget og børnene ligger godt i den, godt polstret.

/Tina

Anmeld

28. august 2008

Miamaja

Jeg købte klapvogn nummer to til her i dk nar vi er her til 800kr og derhjemme har jeg en vi gav 2500kr for , og jeg har overasket over at de er LIGE gode8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.