Klapvogne....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.272 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

MorCamilla

Hejsa..

Jeg skriver fordi jeg vil gerne vide hvilken klapvogn I har - og om I er glade for den.. (?)
Vi har kigget på klapvogne et stykke tid efterhånden og vi kan ikke helt finde ud af hvad vi skal vælge, der er jo et hav af forskellige mærker, priser osv...
Det eneste krav vi næsten har er at den er nem at klappe sammen...:$ ja og self skal der være sele i, eller mulighed for at sætte det i...

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Pia.

Jeg har/havde den nye fra emmaljunga (emmaljunga Cerox) - men har solgt den igen, helt ny, da jeg slet ikke fik den brugt.... - men det er en lækker klapvogn.... men alt efter hvad du skal bruge den til og hvor meget du skal bruge den, så behøver man slet ikke købe så dyr en vogn.... der er mange lækre vogne til langt under det halve...

Held og lykke med købet, det er en jungel uden lige... :)

Knus Pia.

Anmeld

28. februar 2008

Hej hej! Vi har også en emmaljunga, mener at den hedder city cerox. Dem er pænt dyr, men vi blev enige om at det bestemt var pengene værd. Hjulene kan dreje og den er derfor helt helt perfekt at køre med. Man kan ligge ryggen helt ned så Kristian sover fint i den. Den er super nem at ha med hvis jeg fx skal ud at handle - fylder ingenting i bilen er er bare så nem at klappe ud

Anmeld

28. februar 2008

Muffinmus

Også Emmaljunge Cerox her. Den er jeg super glad for:)
Og kan også lægges ned så knægten kan tage sig en god lur i den.

Anmeld

28. februar 2008

MorCamilla

Mange tak for svar.. Min søster har også anbefalet os at købe en emmaljunge, men jeg synes bare de er lidt dyre.. men hvis pris og kvalitet hænger sammen, så gør det heller ikke noget. Jeg vil hellere give lidt mere og så slippe for at købe ny igen om et år eller to... For vi kommer til at bruge den meget, da vi ikke har nogen bil og bor inde i byen...

Anmeld

28. februar 2008

joan

Vil bare sige at vi har en Teutonia og den er også rigtig god og nem at klappe sammen. Jeg synes ikke den virker så stor som en Emmaljunga.
Jeg tror bestemt pengene er givet godt ud til en god klapvogn, for du kommer til at bruge den rigtig meget inde i byen.

joan

Anmeld

28. februar 2008

H+S Skjolgborg.

Jeg købte en super god en i jem og fix 699 kr og den kan vendes hved bare af tag i styrreeller hva man skal klade det men den kan tages over hende mens hun sidder i den eller tilbage igen om hun vil kigge på mig eller sidde med ryggen til mig..dejlig nem og slå sammen og have i bilen osv...
Jeg ville også gerne have haft en emmaljuna men de er alt alt for dyre og om ca 3-3½ år så er det slut med klappevogn osv efter min meningen. Jeg er mega glad for den her og den er billig god og nem og med luft ponktfris hjul..Jeg Hved de har den pt så den i blade forleden..
Knus fra henriette

Anmeld

28. februar 2008

H+S Skjolgborg.

p,s + jeg købte den i april og ingen rust sol misfarver osv...og alt kan tagets af og vaskes på den og det er ALT...

Anmeld

29. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Henriette..

Vi har sådan en klapvogn som du beskriver, (er ret sikker på at det er den samme) eller vi har den ikke mere da vi var oppe og få pengene tilbage for den, da to af hjulene blev ved at falde af, vippe håndtaget virkede ikke... og da den så punketetede fik vi nok... mest fodi de reklamere med ponkteringsfri hjul... >( men vi må bare have fået en dårlig model af dem.. Det lyder til at du er glad for din, det er da dejligt...:)

Knus fra Camilla... (med idlæg nr 200:D )

Anmeld

29. februar 2008

Lillemy60

MorCamilla skriver:

Hejsa..

Jeg skriver fordi jeg vil gerne vide hvilken klapvogn I har - og om I er glade for den.. (?)
Vi har kigget på klapvogne et stykke tid efterhånden og vi kan ikke helt finde ud af hvad vi skal vælge, der er jo et hav af forskellige mærker, priser osv...
Det eneste krav vi næsten har er at den er nem at klappe sammen...:$ ja og self skal der være sele i, eller mulighed for at sætte det i...

Knus fra Camilla.

Jeg har en Hoco Zaphir og er super super glad for den. Lille og praktisk, let at klappe sammen, svingbart styr, ja generelt er der de samme ting som der er i Emmal Jungas modeller. Jeg fik den på tilbud til 2000 kr. Og er super glad for den ! :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.