skanningen idag gik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lucas og Mathilde <3 skriver:

håber jeg, hvertfad bedre end jueaften, ville være synd

Tja... tror det er hvad man gør det til? Så kan man jo fejre på en anden dato. Og sikken julegave man ville få.  Men forstår godt hvad du mener! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tja... tror det er hvad man gør det til? Så kan man jo fejre på en anden dato. Og sikken julegave man ville få.  Men forstår godt hvad du mener! 

ja, bare han kommer ud når tid er . vile bare selv være træt af at have fødsesdag den dag . men om det bliver juleaften eller få dage efter er ve egentlig ligegyldig

Anmeld

9. august 2011

Malli

Læste lige at du var blevet gravid i april, og ikke marts. Så er det måske din nye kæreste som er faren, eftersom du sagde at sidst du og daniel så hinanden var i marts 

Anmeld

9. august 2011

channie-g

perfekt! - jeg er 19+2 henne, så ikke så langt som lægen treode! (:. men venter en sund og rask DRENG!!!!

stort tillykke med det.... hvor langt troede de du var henne

Anmeld

9. august 2011

CmarianN

perfekt! - jeg er 19+2 henne, så ikke så langt som lægen treode! (:. men venter en sund og rask DRENG!!!!

teeeelløøøøk  

Anmeld

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ja, bare han kommer ud når tid er . vile bare selv være træt af at have fødsesdag den dag . men om det bliver juleaften eller få dage efter er ve egentlig ligegyldig

Ja, fantastisk bliver det ihvertfald. Er det din første? 

Anmeld

9. august 2011

Lisbeth1985

Tillykke!! :-)

Anmeld

9. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Malli skriver:

Læste lige at du var blevet gravid i april, og ikke marts. Så er det måske din nye kæreste som er faren, eftersom du sagde at sidst du og daniel så hinanden var i marts 

nej for mig og min nye kærestehar kun været sammen en mdrs tid. og mig og daniel flyttede fra hinanden 1 april, og prøvede at få det idt til at fungere hver for sig . men som Jdm ude på sygehuset idag sagde hun at det kun er ca, for det er udeukket beregnet på hans størrelse ikke på andet, det kan være han er lille i størresen (: så det er daniels barn, det kan ikke være andres - desværre!

Anmeld

9. august 2011

Malli

nej for mig og min nye kærestehar kun været sammen en mdrs tid. og mig og daniel flyttede fra hinanden 1 april, og prøvede at få det idt til at fungere hver for sig . men som Jdm ude på sygehuset idag sagde hun at det kun er ca, for det er udeukket beregnet på hans størrelse ikke på andet, det kan være han er lille i størresen (: så det er daniels barn, det kan ikke være andres - desværre!

Årh, det kunne da ellers ha været så perfekt hvis det var den nuværende kæreste! Men i skal nu nok få en fantastisk familie alligevel! Alt og Held & Lykke til dig! 

Anmeld

9. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja, fantastisk bliver det ihvertfald. Er det din første? 

nej, det er det ikke (: - det er min nummer 3 har i forvejen Lucas der biver 4 til november og Mathide der lige er blevet et år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.