skanningen idag gik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Malli

Lucas og Mathilde <3 skriver:

perfekt! - jeg er 19+2 henne, så ikke så langt som lægen treode! (:. men venter en sund og rask DRENG!!!!

TILLYKKE! Hvor er det bare spændende for dig/jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

lilledittemor

- har termin den 1/1-2011 , ja at var perfekt med marius, det eneste der var lidt bekymrende var at moderkagen lå foran, og hun ku så ikke helt se om jeg kunne føde selv s; men det satsede hun på. ja der er ikke noget og klage over, er begyndt at have halsbrænd :/

Så er vi tæt på hinanden jeg er sat til d. 22. December.

Hvorfor skulle du ikke kunne føde selv? - min moderkage ligger også foran, er det fordi du før har haft komplikationer?

Åh øv
Det er irriterende at man ikke bare kan nyde forløbet.. Har du været ubesværet i dine andre graviditeter?

Du siger bare til hvis du ikke gider at svare eller hvis jeg spørger for meget.

Anmeld

9. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Så er du blevet gravid i April og ikke Marts ? Hvor sjovt med 1/1. Kender en med samme termin 

d 9 april blev gravid

Anmeld

9. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Ditte_Marie skriver:

Så er vi tæt på hinanden jeg er sat til d. 22. December.

Hvorfor skulle du ikke kunne føde selv? - min moderkage ligger også foran, er det fordi du før har haft komplikationer?

Åh øv
Det er irriterende at man ikke bare kan nyde forløbet.. Har du været ubesværet i dine andre graviditeter?

Du siger bare til hvis du ikke gider at svare eller hvis jeg spørger for meget.

det var et eller andet med hullet i moderkagen og hullet i livmoren skulle lægge samme sted, ellers kan barnet jo ikke komme igennem s; sådan fik jeg hvertfald fat i det S; nej har ikke haft noget de andre gange.- uh, ja så har vi godt nok tæt på hinanden (: du spørg slet ikke for meget overhoved.

Anmeld

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

d 9 april blev gravid

Ok, bare fordi du skrev start marts igår. Så blev forvirret. men pyt pyt. Det er da skønt du skal have dig en lille dreng 

Mon det bliver en nytårs cocktail?  

Anmeld

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

d 9 april blev gravid

Ok, bare fordi du skrev begyndelsen af marts igår. Så blev forvirret. men pyt pyt. Det er da skønt du skal have dig en lille dreng 

Anmeld

9. august 2011

Nimbus1984

perfekt! - jeg er 19+2 henne, så ikke så langt som lægen treode! (:. men venter en sund og rask DRENG!!!!

Tillykke

Anmeld

9. august 2011

Nessie

Stort tillykke med lille Marius i maven

Anmeld

9. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok, bare fordi du skrev start marts igår. Så blev forvirret. men pyt pyt. Det er da skønt du skal have dig en lille dreng 

håber jeg, hvertfad bedre end jueaften, ville være synd

Anmeld

9. august 2011

lisesp83

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.