skanningen idag gik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Jemion

Tillykke med den veloverstået scanning og at i venter en lille dreng Dejligt navn i har fundet til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Lucas og Mathilde <3

banditten2011 skriver:

Mange gange tillykke

ska selv ha en lille dreng har i fundet navn så?

ih, tillykke med det hvornår har du termin? d: jeg har bestemt mig for at han skal hedde Marius :i

Anmeld

9. august 2011

banditten2011

Lucas og Mathilde <3 skriver:

ih, tillykke med det hvornår har du termin? d: jeg har bestemt mig for at han skal hedde Marius :i

jeg har termin den 10/11 så tiden kan kun gå for laangsomt

os et rigtig sødt navn.. hvis jeg kan overtale min kæreste ska vores hedde Marinus til mellem navn og han ska hedde Mico til fornavn, syntes det klinger meget godt

Anmeld

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

perfekt! - jeg er 19+2 henne, så ikke så langt som lægen treode! (:. men venter en sund og rask DRENG!!!!

Hvor er det dog fantastisk! Stort tillykke 

Mange gode nyheder på en gang!  Er så glad for at det hele gik rigtig godt. 

Anmeld

9. august 2011

Lucas og Mathilde <3

banditten2011 skriver:

jeg har termin den 10/11 så tiden kan kun gå for laangsomt

os et rigtig sødt navn.. hvis jeg kan overtale min kæreste ska vores hedde Marinus til mellem navn og han ska hedde Mico til fornavn, syntes det klinger meget godt

bare vent inden du ser dig om har du født og han er startet i børnehave . - søde navne

Anmeld

9. august 2011

<3

Tillykke så!

Anmeld

9. august 2011

banditten2011

bare vent inden du ser dig om har du født og han er startet i børnehave . - søde navne

ja man ska huske og nyde hvert et øjeblik

Anmeld

9. august 2011

lilledittemor

ja det biver en marius :i. Jo nu kan man godt se det, ret tydeigt endda har bare ovverhoved ikke skikket det en tanke, eftersom jeg har haft lidt ekstra på sidebene efter de to andre gravidteter men jo det kan man nu! og hun sagde faks yderligere at grunden til jeg ikke rigtig mærkede iv var at moderkagen ligger foran ham, altså mod mit maveskind .

Det er også et rigtig fint navn

Så må vi snart se nogle mave-billeder ?

Men hvis man selvfølgelig ikke overvejer at graviditet er en mulighed, så kan symptomerne jo være så meget andet. Men så har du også haft en nem graviditet indtil videre?
Og han var lige som han skulle være?

Hvornår er du sat til?

Anmeld

9. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Ditte_Marie skriver:

Det er også et rigtig fint navn

Så må vi snart se nogle mave-billeder ?

Men hvis man selvfølgelig ikke overvejer at graviditet er en mulighed, så kan symptomerne jo være så meget andet. Men så har du også haft en nem graviditet indtil videre?
Og han var lige som han skulle være?

Hvornår er du sat til?

- har termin den 1/1-2011 , ja at var perfekt med marius, det eneste der var lidt bekymrende var at moderkagen lå foran, og hun ku så ikke helt se om jeg kunne føde selv s; men det satsede hun på. ja der er ikke noget og klage over, er begyndt at have halsbrænd :/

Anmeld

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

- har termin den 1/1-2011 , ja at var perfekt med marius, det eneste der var lidt bekymrende var at moderkagen lå foran, og hun ku så ikke helt se om jeg kunne føde selv s; men det satsede hun på. ja der er ikke noget og klage over, er begyndt at have halsbrænd :/

Så er du blevet gravid i April og ikke Marts ? Hvor sjovt med 1/1. Kender en med samme termin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.