132319 skriver:
Jeg har lige rettet indlægget, da det er en journalist der har skrevet startindlægget.
Men ja, som du skriver så står der højt og tydeligt:
Jeg vil gerne have BabyBox. Jeg vil også gerne modtage information, tilbud og vareprøver med post, på email, telefon, sms eller andre elektroniske medier fra BabySam, Pampers (Procter & Gamble børneprodukter), Falck, Vores Børn (magasin), Codan Forsikring og/eller Børneulykkesfonden, StemCare (stamceller), Scanningsklinikken (ultralydscanninger af gravide), Børne-Foto, Optimalprint.dk - Tryksager til alle lejligheder, Ticket to Heaven - Børnetøj, Gyldendals Børnebogklub og Baby DM Scandinavia (babybox og fotoservice). Så jeg accepterer hermed, at mit navn, min adresse, min email-adresse og mit telefonnummer registreres i BabySams, Procter & Gambles (Pampers), Falcks, Vores Børns, Codan Forsikrings, og/eller Børneulykkesfondens, StemCares, Scanningsklinikkens, Børne-Foto, Optimalprint.dk - Tryksager til alle lejligheder, Ticket to Heaven - Børnetøj, Gyldendals Børnebogklub og Baby DM Scandinavias database. Jeg kan når som helst trække mine oplysninger ud af databasen ved at følge instruktionerne under "Afbestilling".
(Kopieret)
Det står under betingelser og dem læser folk som oftes ikke -Og derefter brokker de sig -Tsk tsk 
Jeg oplevede at den mand som ringede ang. falck-tilbuddet, sagde til mig: " man man var en DÅRLIG mor, vist man sagde nej til Deres tilbud" - dette sagde han ORDRET til mig i telefonen..