Har du modtaget en Babybox, så kig her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Nadia&Daniel

132319 skriver:

Jeg har lige rettet indlægget, da det er en journalist der har skrevet startindlægget.

Men ja, som du skriver så står der højt og tydeligt:

Jeg vil gerne have BabyBox. Jeg vil også gerne modtage information, tilbud og vareprøver med post, på email, telefon, sms eller andre elektroniske medier fra BabySam, Pampers (Procter & Gamble børneprodukter), Falck, Vores Børn (magasin), Codan Forsikring og/eller Børneulykkesfonden, StemCare (stamceller), Scanningsklinikken (ultralydscanninger af gravide), Børne-Foto, Optimalprint.dk - Tryksager til alle lejligheder, Ticket to Heaven - Børnetøj, Gyldendals Børnebogklub og Baby DM Scandinavia (babybox og fotoservice). Så jeg accepterer hermed, at mit navn, min adresse, min email-adresse og mit telefonnummer registreres i BabySams, Procter & Gambles (Pampers), Falcks, Vores Børns, Codan Forsikrings, og/eller Børneulykkesfondens, StemCares, Scanningsklinikkens, Børne-Foto, Optimalprint.dk - Tryksager til alle lejligheder, Ticket to Heaven - Børnetøj, Gyldendals Børnebogklub og Baby DM Scandinavias database. Jeg kan når som helst trække mine oplysninger ud af databasen ved at følge instruktionerne under "Afbestilling".

(Kopieret)

Det står under betingelser og dem læser folk som oftes ikke -Og derefter brokker de sig -Tsk tsk

Jeg oplevede at den mand som ringede ang. falck-tilbuddet, sagde til mig: " man man var en DÅRLIG mor, vist man sagde nej til Deres tilbud" - dette sagde han ORDRET til mig i telefonen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Mi

hmmmm, det er jo sjældent at noget er helt gratis, og i dette tilfælde er det så en masse babyvirksomheder, som du giver lov til at kontakte dig. Ellers må man jo lade være med at få boksen, hvis man ikke gider at de ringer, eller ikke får sig frameldt igen.

Anmeld

9. august 2011

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Jeg oplevede at den mand som ringede ang. falck-tilbuddet, sagde til mig: " man man var en DÅRLIG mor, vist man sagde nej til Deres tilbud" - dette sagde han ORDRET til mig i telefonen..

What! Det kan han da ikke tillade sig 

Anmeld

9. august 2011

Nadia&Daniel

Babymor2010 skriver:

What! Det kan han da ikke tillade sig 

Jeg blev helt paf da han sagde det.. Han blev ved med at tale ned til mig, og sige at man var jo en dårlig mor, og uansvarlig.. Ved jeg burde havde sagt ham imod eller lagt på, men var helt i chok (havde ikke født)..

Endte med at jeg sagde ja, fik Deres boks, og måtte selv gå ned til dem (Kgs. Lyngby), og aflever den og melde fra.. Og igen hos ham jeg skulle aflevere den hos, skulle jeg forsvar mig overfor..

Anmeld

9. august 2011

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Jeg blev helt paf da han sagde det.. Han blev ved med at tale ned til mig, og sige at man var jo en dårlig mor, og uansvarlig.. Ved jeg burde havde sagt ham imod eller lagt på, men var helt i chok (havde ikke født)..

Endte med at jeg sagde ja, fik Deres boks, og måtte selv gå ned til dem (Kgs. Lyngby), og aflever den og melde fra.. Og igen hos ham jeg skulle aflevere den hos, skulle jeg forsvar mig overfor..

Puuuh jeg tror også jeg var blevet paf!

På arbejdet er jeg vant til kunder der ikke taler ordentligt, men man vil altså gerne respekteres i privaten  Men sådan kan man da ikke sige blot fordi man vælger ikke at tage imod et tilbud. Jøsses....

Anmeld

9. august 2011

132319

Nadia&Daniel skriver:

Ok, hold da op. Det var da ikke pænt sagt..

Anmeld

9. august 2011

132319

Nadia&Daniel skriver:

Hvorfor afleverede du boxen tilbage?

Anmeld

9. august 2011

Wimmie

132319 skriver:

Hvorfor afleverede du boxen tilbage?

Jeg tror det var Falck-boksen hun afleverede tilbage - den er en del af Falcks småbørns-abonnement

Jeg er kun blevet kontaktet af Falck og har også taget imod tilbudet om Falck Småbørn da vi synes det kunne være rart at få et førstehjælpskursus til babyer/børn - og så får man nogle ret gode ting med også.

Det eneste jeg synes var træls var at hun ikke oplyste os om at der var 3 forskellige småbørns-abonnementer, så hun gav os naturligvis den dyreste. Heldigvis var jeg selv inde og læse på hjemmesiden og så at vi sagtens kunne nøjes med én af de andre, men det var intet problem at "nedgradere" så længe det var inden for 2 uger

Anmeld

9. august 2011

132319

Wimmie skriver:

Jeg tror det var Falck-boksen hun afleverede tilbage - den er en del af Falcks småbørns-abonnement

Jeg er kun blevet kontaktet af Falck og har også taget imod tilbudet om Falck Småbørn da vi synes det kunne være rart at få et førstehjælpskursus til babyer/børn - og så får man nogle ret gode ting med også.

Det eneste jeg synes var træls var at hun ikke oplyste os om at der var 3 forskellige småbørns-abonnementer, så hun gav os naturligvis den dyreste. Heldigvis var jeg selv inde og læse på hjemmesiden og så at vi sagtens kunne nøjes med én af de andre, men det var intet problem at "nedgradere" så længe det var inden for 2 uger

Nååå på den måde

Jeg takkede også ja men kom aldrig afsted til kurset Men jeg har fået førstehjælpskursus i forbindelse med min uddannelse til sygeplejerske så det gør ikke så meget

Jeg synes også det er super rart at have men jeg ville da aldrig kalde nogen en dårlig mor, fordi de ikke havde det

Anmeld

9. august 2011

Wimmie

132319 skriver:

Nååå på den måde

Jeg takkede også ja men kom aldrig afsted til kurset Men jeg har fået førstehjælpskursus i forbindelse med min uddannelse til sygeplejerske så det gør ikke så meget

Jeg synes også det er super rart at have men jeg ville da aldrig kalde nogen en dårlig mor, fordi de ikke havde det

Nej puha, så ville der godt nok være mange dårlige mødre i verden

Tænk på alle de lande der ikke har "Falck" og derfor ikke kan nyde godt af deres service; de må da være proppet med dårlige mødre

Kan godt forstå man bliver paf i sådan en situation, men næste gang skal man bare sørge for at spørge efter sælgerens navn (hvis man ikke lige fik fat i dem første gang) de har nemlig pligt til at oplyse det. Og er de for ubehøvlede skal man bare ringe/skrive og klage over dem - et trick min søster lærte mig da hun selv var telefonsælger, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.