Har du modtaget en Babybox, så kig her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.089 visninger
32 svar
0 synes godt om
9. august 2011

jonasfried

Er du gravid, og har du bestilt og modtaget en Babybox via. Babysam, så vil jeg meget gerne i kontakt med dig. Specielt hvis du – efter at have bestilt babyboxen -  har været irriteret over at modtage adskillige tilbud på forskellige vare via. telefon, brev og mail.

Ring, så tager vi en helt uforpligtende snak.

Vh.

Jonas Damstrup Fried
Journalist, DR Nyhederne.
Mobil: 28543057                        
Mail: Jodf@dr.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

132319

Man skal jo bare framelde sig det, på den side hvor man bestilte boxen.

Det andet er da ris til egen røv

Jeg har modtaget boxen to gange, har derefter frameldt mig og har ikke hørt et pip

Anmeld

9. august 2011

serinasmor

132319 skriver:

Du skal jo bare framelde dig det, på den side hvor du bestilte boxen.

Anmeld

9. august 2011

Nettemor

jonasfried skriver:

Er du gravid, og har du bestilt og modtaget en Babybox via. Babysam, så vil jeg meget gerne i kontakt med dig. Specielt hvis du – efter at have bestilt babyboxen -  har været irriteret over at modtage adskillige tilbud på forskellige vare via. telefon, brev og mail.

Vh.

Jonas Damstrup Fried

øhh når man bestiller babyboxen siger man samtidig ja til at blive kontaktet af diverse sælgere

Anmeld

9. august 2011

Nettemor

132319 skriver:

Man skal jo bare framelde dig det, på den side hvor du bestilte boxen.

Jeg har modtaget boxen to gange, har derefter frameldt mig og har ikke hørt et pip

enig. kan heller ikke helt se problemet.

Anmeld

9. august 2011

MelikkazMoar

jonasfried skriver:

Vh.

Jonas Damstrup Fried

jeg har fået boxen og har ikke et eneste tilbud fået udover.. oh jeg er yderst tilfreds med det jeg fik ..

Anmeld

9. august 2011

AndreasMor84

nettemor skriver:

øhh når man bestiller babyboxen siger man samtidig ja til at blive kontaktet af diverse sælgere

Ja bl.a. Falck  De fatter ikke et nej og til sidst stoppede vi med at tage telefonen...

Anmeld

9. august 2011

132319

enig. kan heller ikke helt se problemet.

Jeg har lige rettet indlægget, da det er en journalist der har skrevet startindlægget.

Men ja, som du skriver så står der højt og tydeligt:

Jeg vil gerne have BabyBox. Jeg vil også gerne modtage information, tilbud og vareprøver med post, på email, telefon, sms eller andre elektroniske medier fra BabySam, Pampers (Procter & Gamble børneprodukter), Falck, Vores Børn (magasin), Codan Forsikring og/eller Børneulykkesfonden, StemCare (stamceller), Scanningsklinikken (ultralydscanninger af gravide), Børne-Foto, Optimalprint.dk - Tryksager til alle lejligheder, Ticket to Heaven - Børnetøj, Gyldendals Børnebogklub og Baby DM Scandinavia (babybox og fotoservice). Så jeg accepterer hermed, at mit navn, min adresse, min email-adresse og mit telefonnummer registreres i BabySams, Procter & Gambles (Pampers), Falcks, Vores Børns, Codan Forsikrings, og/eller Børneulykkesfondens, StemCares, Scanningsklinikkens, Børne-Foto, Optimalprint.dk - Tryksager til alle lejligheder, Ticket to Heaven - Børnetøj, Gyldendals Børnebogklub og Baby DM Scandinavias database. Jeg kan når som helst trække mine oplysninger ud af databasen ved at følge instruktionerne under "Afbestilling".

(Kopieret)

Det står under betingelser og dem læser folk som oftes ikke -Og derefter brokker de sig -Tsk tsk

Anmeld

9. august 2011

Nettemor

Solstråle2011 skriver:

Ja bl.a. Falck  De fatter ikke et nej og til sidst stoppede vi med at tage telefonen...

men det stod jo da du bestilte babyboxen?

Anmeld

9. august 2011

132319

Solstråle2011 skriver:

Ind og frameld Jer, så sker det ikke igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.