Har du modtaget en Babybox, så kig her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Nettemor

132319 skriver:

Jeg har lige rettet indlægget, da det er en journalist der har skrevet startindlægget.

Men ja, som du skriver så står der højt og tydeligt:

Jeg vil gerne have BabyBox. Jeg vil også gerne modtage information, tilbud og vareprøver med post, på email, telefon, sms eller andre elektroniske medier fra BabySam, Pampers (Procter & Gamble børneprodukter), Falck, Vores Børn (magasin), Codan Forsikring og/eller Børneulykkesfonden, StemCare (stamceller), Scanningsklinikken (ultralydscanninger af gravide), Børne-Foto, Optimalprint.dk - Tryksager til alle lejligheder, Ticket to Heaven - Børnetøj, Gyldendals Børnebogklub og Baby DM Scandinavia (babybox og fotoservice). Så jeg accepterer hermed, at mit navn, min adresse, min email-adresse og mit telefonnummer registreres i BabySams, Procter & Gambles (Pampers), Falcks, Vores Børns, Codan Forsikrings, og/eller Børneulykkesfondens, StemCares, Scanningsklinikkens, Børne-Foto, Optimalprint.dk - Tryksager til alle lejligheder, Ticket to Heaven - Børnetøj, Gyldendals Børnebogklub og Baby DM Scandinavias database. Jeg kan når som helst trække mine oplysninger ud af databasen ved at følge instruktionerne under "Afbestilling".

(Kopieret)

Det står under betingelser og dem læser folk som oftes ikke -Og derefter brokker de sig -Tsk tsk

ja så godt det var en journalist men kan da ikke se hvad historie der kan være i at de bare gør det som man har givet dem lov til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

132319

nettemor skriver:

ja så godt det var en journalist men kan da ikke se hvad historie der kan være i at de bare gør det som man har givet dem lov til.

Haha ja, det fatter jeg heller ikke

Anmeld

9. august 2011

Nettemor

132319 skriver:

Haha ja, det fatter jeg heller ikke

men kan jo være der ikke sker så meget spændende i DK for tiden

Anmeld

9. august 2011

132319

nettemor skriver:

men kan jo være der ikke sker så meget spændende i DK for tiden

Det kunne godt tænkes, ja

Anmeld

9. august 2011

AndreasMor84

nettemor skriver:

men det stod jo da du bestilte babyboxen?

Ja det ved jeg, men de blev jo VED med at ringe til os med det samme tilbud...

Anmeld

9. august 2011

Nettemor

Solstråle2011 skriver:

ja okay. det kan jeg godt forstå er træls.

Anmeld

9. august 2011

132319

Solstråle2011 skriver:

Jeg tror ikke at de registrerer i systemet når folk siger nej. Så det kan tænkes at det er derfor de bliver ved med at ringe

Anmeld

9. august 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
132319 skriver:

Man skal jo bare framelde sig det, på den side hvor man bestilte boxen.

Det andet er da ris til egen røv

Anmeld

9. august 2011

Darling<3

132319 skriver:

Jeg tror ikke at de registrerer i systemet når folk siger nej. Så det kan tænkes at det er derfor de bliver ved med at ringe

Jeg har arbejdet i et callcenter, og hvis kunden siger nej, så går man bare videre og ringer igen 2 uger efter:/

Det er ikke sjovt at få den samme sure kunde i røret, gang på gang, men sådan er det åbenbart..

Anmeld

9. august 2011

Fenja09

Vi har modtaget boxen, og er blevet kontaktet en enkelt gang af Falck, da jeg var 5 mdr henne og der sagde vi pænt nej tak og har intet hørt fra dem siden. Desuden kan man næppe blive irriteret over noget som man siger "ja" til ved tilmelding  Når man har modtaget boxen kan man jo til enhver tid afmelde sig på siden.

/Fenja (36+6)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.