Md

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

baby012

Muhmi skriver:

Godt du har den holdning søde

Men ved du hvad... Så slet ham fra din FB, han har jo egentlig ikke rigtig behov for at være der, når nu han er din x og han ikke gider have noget med dig og baby at gøre...

Hvorfor er du bange for ham?? Er han voldelig?

jamen føler jeg ikek rigtig at jeg kan tillade mig, selvom at det er det jeg har mest lyst til . :/ men kan være det bliver bedre når jeg flytter  

han slår ikke mig, men han hamre i borde og slår hånden ind i væggen og sådan noget.. og råber og skriger, og kalder mig mange ting som bare gør mig ked af det . :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

baby012

Aagaard skriver:

Jeg har en veninde, som ikke helt vidste om hun ville vide kønnet til MD scanningen. Så hun fik scanningsjordmoderen til at skrive det på et stykke papir og så klipse det sammen, så hun ikke "kom til" at kikke ved et uheld. Hun var alene afsted.

Hun endte med at bestemme sig for at ville vide det, men først da hun rigtig havde "fattet" graviditeten.

Håber du finder den bedste løsning for DIG

Knus Line

Jeg vil gerne have kønnet a vide, men måske en god ide at få hende til at skrive det ned så han kan se det hvis han en dag får lyst  

Anmeld

9. august 2011

baby012

nahoje skriver:

Hvorfor behøver du at fortælle ham at du har skiftet mening? Kan du ikke bare sige det inde til skanningen, at du gerne vil vide kønnet? Så kan han jo gå udenfor hvis han ikke vil vide det. Og jeg er enig med de øvrige om, at det er ham der må undgå at opsøge facebook m.m. hvis han ikke vil vide kønnet. Jeg håber at du finder en løsning  Og bare rolig, det er en dejlig oplevelse at være til skanningen, du behøver ikke være bekymret

jeg glæder mig også til at se den lille igen det jo lang tid siden jeg var til NF  

er jo bare lidt nervøs for hans reaktion, og selvf. for om den lille har det godt, og vokser dem den skal osv   - for at der ikke er nogen misdannelser . 

Anmeld

9. august 2011

baby012

Madam Blå skriver:

Jeg synes du skal blive ved med at være stolt over din graviditet Og så må det være hans eget ansvar at undgå at se det på din facebook, eller lignende. Det kan du ikke tage dig af. Og slet ikke på det grundlag, at han ikke vil vide det fordi han ikke ved, om han vil være noget for det barn.....

Kan godt forstå at du gerne vil have nogen med. Men jeg må indrømme, at jeg ikke synes han fortjener det. Håber du har ret, og det hjælper ham til at indse hvilken fantastisk guldklump, der ligger inde i din mave

Desuden så får han da kønnet at vide, selvom han intet vil have med barnet at gøre. Ikke? Jeg tænker han skal jo betale børnepenge, og så vedhan vel, hvad køn baby har?

Hvornår flytter du tilbage til Jylland?

det jo nemlig det, han får det a vide før eller siden uanset hvad.. han har trods alt halvdelen af forældremyndigheden . og skal betale børnepenge.. men han vil vel bare gerne trække tiden ud så meget som muligt .. 

jeg flytter på søndag  

Anmeld

9. august 2011

Kløver

Hvis han ikke ved om han alligevel ønsker at være en del af jeres liv, syne sjeg helt bestemt du skal gøre som du har lyst til, og hvad der er bedst for dig, og synes du bla det er mere praktisk, hvis han nok ikke er der, så synes jeg bestemt du skal vide kønnet, hvis det er det du ønsker

Anmeld

9. august 2011

Madam Blå

gravid20 skriver:

det jo nemlig det, han får det a vide før eller siden uanset hvad.. han har trods alt halvdelen af forældremyndigheden . og skal betale børnepenge.. men han vil vel bare gerne trække tiden ud så meget som muligt .. 

jeg flytter på søndag  

Han har kun halvdelen af forældremyndigheden hvis i udfylder sådan en ansvars og omsorgserklæring. Og hvis han ikke engang ved om han vil være en del af barnets liv, så beholder du forældremyndigheden

Det var jordemoderen, der fortalte os at man altså ikke automatisk har delt forældremyndighed, når man ikke er gift.. Den skal man selv sørge for, er hos begge parter, eller man lader være. og det synes jeg, i skal lade være med. Ingen grund til at give ham lov til at bestemme noget som helst.

Jeg synes virkelig at du skal gøre, som du føler for Og ikke tænke på ham. Hellere gøre som du ønsker.. Skidt med ham. Enten så vender han, og gerne vil være en del af det, ellers så skal du jo bare fortsætte med at nyde din graviditet, og gøre det, som du vil!

Bliver det ikke dejligt at komme hjem igen Du har vel en masse familie og venner, som glæder sig til du kommer

Anmeld

9. august 2011

baby012

Madam Blå skriver:

Han har kun halvdelen af forældremyndigheden hvis i udfylder sådan en ansvars og omsorgserklæring. Og hvis han ikke engang ved om han vil være en del af barnets liv, så beholder du forældremyndigheden

Det var jordemoderen, der fortalte os at man altså ikke automatisk har delt forældremyndighed, når man ikke er gift.. Den skal man selv sørge for, er hos begge parter, eller man lader være. og det synes jeg, i skal lade være med. Ingen grund til at give ham lov til at bestemme noget som helst.

Jeg synes virkelig at du skal gøre, som du føler for Og ikke tænke på ham. Hellere gøre som du ønsker.. Skidt med ham. Enten så vender han, og gerne vil være en del af det, ellers så skal du jo bare fortsætte med at nyde din graviditet, og gøre det, som du vil!

Bliver det ikke dejligt at komme hjem igen Du har vel en masse familie og venner, som glæder sig til du kommer

desværre får han helt automatisk forældremyndigheden når vi har boet sammen 10 måneder inden barnet bliver født så håber med tiden han vil give sin halvdel fra sig hvis han alligevel ikke vil se den bette, er lidt træls at tænke på at jeg skal ringe og spørge ham om lov til alt  

Anmeld

9. august 2011

Madam Blå

gravid20 skriver:

desværre får han helt automatisk forældremyndigheden når vi har boet sammen 10 måneder inden barnet bliver født så håber med tiden han vil give sin halvdel fra sig hvis han alligevel ikke vil se den bette, er lidt træls at tænke på at jeg skal ringe og spørge ham om lov til alt  

Hvor underligt.. Min jordemoder sagde nemlig, at vi skulle lave den ansvar og omsorgserklæring for at min kæreste fik forældremyndighed. Og vi har da boet sammen længe efterhånden Så det forstår jeg ikke

Hvis vi ikke lavede den, så ville han ikke automatisk have forældremyndighed begge, og han skulle derfor igennem en masse papirer for at få den efterfølgende..

Men skidt med det. Vi har lavet den erklæring, så vi er sikre på, at vi begge har den

Håber virkelig også at han vil give den fra sig! Han har jo ikke noget at bruge den til alligevel, hvis han ikke vil være en del af det.

Anmeld

9. august 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

jamen føler jeg ikek rigtig at jeg kan tillade mig, selvom at det er det jeg har mest lyst til . :/ men kan være det bliver bedre når jeg flytter  

han slår ikke mig, men han hamre i borde og slår hånden ind i væggen og sådan noget.. og råber og skriger, og kalder mig mange ting som bare gør mig ked af det . :/ 

Æv han lyder da ubehagelig... Føler du dig truet af ham? For så kunne du jo evt. få et polititilhold imod ham... Bare sådan... For en sikkerheds skyld

Anmeld

9. august 2011

baby012

Muhmi skriver:

Æv han lyder da ubehagelig... Føler du dig truet af ham? For så kunne du jo evt. få et polititilhold imod ham... Bare sådan... For en sikkerheds skyld

tror ikke han kunne finde på at slå mig, men føler så heller ikke jeg kender ham mere overhovedet . :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.