Md

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

serinasmor

kan han ikke bare gå ud af rummet når du får nyheden?

så må du jo bare se om du kan lade være med at fortælle ham det og skilte med det på facebook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

baby012

Muhmi skriver:

Bed lægen sige til når han/hun vil sige kønnet så din x har mulighed for at gå ud mens du får det at vide... Mht. facebook og sådan... Så lad det være en overraskelse for alle andre end dine forældre også, hvis du ikke kan holde tæt... (Pssst, jeg vil gerne vide det  hvis jeg må ) Men som en anden skriver i tråden... Jeg ville altså heller ikke give min kæreste den glæde at komme til min MD scanning hvis han ikke vidste om han havde lyst til at være der bagefter... Så ville jeg ligesom synes at det var privat og at han virkelig ikke har nogen bestemmelse, når det kommer til at du gerne vil vide barnets køn

Men jeg vil jo gerne sige det til folk, har lyst til at råbe det ud til alle , jeg gider heller ikke rigtig skulle gå stille med dørene om mit barn på nogen måde bare fordi at han ikke lige mener han er klar til at tage et ansvar for noget han selv er skyld i kommer til verdenen .. 
- du må selvf. gerne få det a vide

men skal jo også på et eller andet tidspunkt have sagt til ham at jeg  gerne vil have det at vide, tør bare ikke rigtig da jeg er meget bange for hans reaktion, da han er meget voldsom når vi snakker om den lille :/ 

Anmeld

9. august 2011

baby012

serinasmor skriver:

kan han ikke bare gå ud af rummet når du får nyheden?

så må du jo bare se om du kan lade være med at fortælle ham det og skilte med det på facebook

jo det kan han sagtens, men probleemet er jo at jeg gerne vil skilte med det på facebook  

jeg mener ikke han har nogen ret til at bestemme over hvor jeg skriver om jeg får en datter eller en søn.. jeg er i modsætning til ham meget glad for min graviditet, og glæder mig rigtig meget til den lille kommer, så det vil jeg da ikek gå stille ved dørene med men skal jo have fortalt ham at jeg har skiftet menning og gerne vil vide det, på den ene eller anden måde .. ved bare ikke rigtig hvordan, og hvornår der er passende  

Anmeld

9. august 2011

serinasmor

gravid20 skriver:

jo det kan han sagtens, men probleemet er jo at jeg gerne vil skilte med det på facebook  

jeg mener ikke han har nogen ret til at bestemme over hvor jeg skriver om jeg får en datter eller en søn.. jeg er i modsætning til ham meget glad for min graviditet, og glæder mig rigtig meget til den lille kommer, så det vil jeg da ikek gå stille ved dørene med men skal jo have fortalt ham at jeg har skiftet menning og gerne vil vide det, på den ene eller anden måde .. ved bare ikke rigtig hvordan, og hvornår der er passende  

det sidste var også mest ment som spøg

når nu han ikke vil vide det men heller ikke vil have noget med barnet at gøre (som det ser ud lige nu) så må han nøjes med at gå ud af rummet ... og så selv lade være med at tjekke din facebook

når han så alligevel opdager kønnet ... for det gør han nok ... kan det være han kommer til at knytte sig mere til den lille (MÅSKE)

Anmeld

9. august 2011

Muhmi

Men jeg vil jo gerne sige det til folk, har lyst til at råbe det ud til alle , jeg gider heller ikke rigtig skulle gå stille med dørene om mit barn på nogen måde bare fordi at han ikke lige mener han er klar til at tage et ansvar for noget han selv er skyld i kommer til verdenen .. 
- du må selvf. gerne få det a vide

men skal jo også på et eller andet tidspunkt have sagt til ham at jeg  gerne vil have det at vide, tør bare ikke rigtig da jeg er meget bange for hans reaktion, da han er meget voldsom når vi snakker om den lille :/ 

Godt du har den holdning søde

Men ved du hvad... Så slet ham fra din FB, han har jo egentlig ikke rigtig behov for at være der, når nu han er din x og han ikke gider have noget med dig og baby at gøre...

Hvorfor er du bange for ham?? Er han voldelig?

Anmeld

9. august 2011

Aagaard

Jeg har en veninde, som ikke helt vidste om hun ville vide kønnet til MD scanningen. Så hun fik scanningsjordmoderen til at skrive det på et stykke papir og så klipse det sammen, så hun ikke "kom til" at kikke ved et uheld. Hun var alene afsted.

Hun endte med at bestemme sig for at ville vide det, men først da hun rigtig havde "fattet" graviditeten.

Håber du finder den bedste løsning for DIG

Knus Line

Anmeld

9. august 2011

nahoje

Hvorfor behøver du at fortælle ham at du har skiftet mening? Kan du ikke bare sige det inde til skanningen, at du gerne vil vide kønnet? Så kan han jo gå udenfor hvis han ikke vil vide det. Og jeg er enig med de øvrige om, at det er ham der må undgå at opsøge facebook m.m. hvis han ikke vil vide kønnet. Jeg håber at du finder en løsning  Og bare rolig, det er en dejlig oplevelse at være til skanningen, du behøver ikke være bekymret

Anmeld

9. august 2011

Madam Blå

gravid20 skriver:

problemet er jo at jeg er meget stolt over min graviditet, og jo gerne vil sige til folk hvad det er opdatere også på facebook og sådan noget 

han skal med fordi at jeg håber det msåke kan få ham til at se at der faktisk er noget liv derinde, og det kommer, uanset om han er klar til det eller ej.. og fordi at jeg har brug for støtte, og er ret nervøs over skanningen, og bor stadig på sjælland, har ingen andre at tage med . 

Jeg synes du skal blive ved med at være stolt over din graviditet Og så må det være hans eget ansvar at undgå at se det på din facebook, eller lignende. Det kan du ikke tage dig af. Og slet ikke på det grundlag, at han ikke vil vide det fordi han ikke ved, om han vil være noget for det barn.....

Kan godt forstå at du gerne vil have nogen med. Men jeg må indrømme, at jeg ikke synes han fortjener det. Håber du har ret, og det hjælper ham til at indse hvilken fantastisk guldklump, der ligger inde i din mave

Desuden så får han da kønnet at vide, selvom han intet vil have med barnet at gøre. Ikke? Jeg tænker han skal jo betale børnepenge, og så vedhan vel, hvad køn baby har?

Hvornår flytter du tilbage til Jylland?

Anmeld

9. august 2011

Kruse90

Jeg syntes du skal ringe til ham med det samme og sige at du gerne vil vide kønnet, og så må han tage med eller lade være.

Jeg havde slet ikke taget ham med, når han er i tvivl om han vil barnet når det kommer til verden.

Håber du finder en god løsning for dig

Anmeld

9. august 2011

baby012

serinasmor skriver:

det sidste var også mest ment som spøg

når nu han ikke vil vide det men heller ikke vil have noget med barnet at gøre (som det ser ud lige nu) så må han nøjes med at gå ud af rummet ... og så selv lade være med at tjekke din facebook

når han så alligevel opdager kønnet ... for det gør han nok ... kan det være han kommer til at knytte sig mere til den lille (MÅSKE)

Det håber jeg jo at han gør  

han kan blive en god far, det er jeg sikker på, men det kræver han får styr på sit liv, for det har han langt fra nu. 

men jeg har bare ikke rigtig mere overskud til at forsøge at hjælpe ham med at få styr på det .. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.