Nu ved jeg ikke om dette er det rigtige sted at placere dette indlæg, men ved ikke helt hvor det ellers skulle høre til
Jeg skal til den længe ventede MD-skanning imorgen, Yay, barnets far skal med, i starten ville han meget gerne vide kønnet på den bette, men jeg ville ikke have det a vide da jeg gerne ville have det som en overraskelse, men jeg er siden blevet overbevist om at det ville være en god ide for mig at få det a vide, da jeg skal være alene, og derfor gerne vil være lidt forberedt på det kommende barn - problemet er så, NU VIL HAN IKKE VIDE DET, fordi at han slet ikke ved om han vil have noget at gøre med den lille ! jeg tænker lidt, hvordan undgår jeg at han får det a vide??? hvis han ikke finder ud af det til skanningen, så finder han jo ud af det på facebook, eller igennem nogen fælles venner . Jeg er helt lost her, hvordan og hvornår skal jeg fortælle ham at jeg altså gerne vi have kønnet a vide ??? er bange for at sige det nu da han så måske kunne finde på ikke at ville med til skanningen
.. og vil helst ikke alene derhen :'/
Anmeld