Md

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
31 svar
0 synes godt om
9. august 2011

baby012

Nu ved jeg ikke om dette er det rigtige sted at placere dette indlæg, men ved ikke helt hvor det ellers skulle høre til  

Jeg skal til den længe ventede MD-skanning imorgen,  Yay, barnets far skal med, i starten ville han meget gerne vide kønnet på den bette, men jeg ville ikke have det a vide da jeg gerne ville have det som en overraskelse, men jeg er siden blevet overbevist om at det ville være en god ide for mig at få det a vide, da jeg skal være alene, og derfor gerne vil være lidt forberedt på det kommende barn - problemet er så, NU VIL HAN IKKE VIDE DET, fordi at han slet ikke ved om han vil have noget at gøre med den lille ! jeg tænker lidt, hvordan undgår jeg at han får det a vide??? hvis han ikke finder ud af det til skanningen, så finder han jo ud af det på facebook, eller igennem nogen fælles venner . Jeg er helt lost her, hvordan og hvornår skal jeg fortælle ham at jeg altså gerne vi have kønnet a vide ??? er bange for at sige det nu da han så måske kunne finde på ikke at ville med til skanningen .. og vil helst ikke alene derhen :'/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Madam Blå

Må jeg spørge hvorfor skal han med til scanning, når han ikke er sikker på, at han vil have noget med barnet at gøre? Den glæde havde jeg ikke givet ham...

Men jeg synes du kan bede ham om at gå ud, mens du får at vide hvad det er for en. Og så, hvis det er så kan du bede folk om at ikke fortælle ham det. Kunne det være en løsning?

Anmeld

9. august 2011

Moar2011

evy be ham om at gå ud og så kan du få kønnet afvide, og så må han jo lade hver med at kigge på din facebook hvis ikke han ville vide det - han burde jo os ku se det fra din side af, så du kan være forbedet ´på den lille ny .. og lige meget hvad får han jo kønnet afvide før eller siden ..

Anmeld

9. august 2011

Sjl-msl-Mkl

Jeg havde nok ikke valgt som du, at faderen til barnet skal med til MD hvis han ikke ved om han skal være en del af det. :/

Der udover må du så bede ham om og gå ud, hvis du vil vide kønnet og han ikke vil. Det havde jeg helt sikkert gjort.

Anmeld

9. august 2011

baby012

Madam Blå skriver:

Må jeg spørge hvorfor skal han med til scanning, når han ikke er sikker på, at han vil have noget med barnet at gøre? Den glæde havde jeg ikke givet ham...

Men jeg synes du kan bede ham om at gå ud, mens du får at vide hvad det er for en. Og så, hvis det er så kan du bede folk om at ikke fortælle ham det. Kunne det være en løsning?

problemet er jo at jeg er meget stolt over min graviditet, og jo gerne vil sige til folk hvad det er opdatere også på facebook og sådan noget 

han skal med fordi at jeg håber det msåke kan få ham til at se at der faktisk er noget liv derinde, og det kommer, uanset om han er klar til det eller ej.. og fordi at jeg har brug for støtte, og er ret nervøs over skanningen, og bor stadig på sjælland, har ingen andre at tage med . 

Anmeld

9. august 2011

baby012

Babyklar skriver:

evy be ham om at gå ud og så kan du få kønnet afvide, og så må han jo lade hver med at kigge på din facebook hvis ikke han ville vide det - han burde jo os ku se det fra din side af, så du kan være forbedet ´på den lille ny .. og lige meget hvad får han jo kønnet afvide før eller siden ..

det vil han jo helst undgå nogensinde at få a vide :/  ved jeg godt han ikke kan, han er nok bange for at det bliver for virkeligt når han finder ud af om det er en søn eller datter han skal have ved det ikke, da babyen ikke ligefrem er noget han gider snakke med mig om. 

Anmeld

9. august 2011

baby012

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg havde nok ikke valgt som du, at faderen til barnet skal med til MD hvis han ikke ved om han skal være en del af det. :/

Der udover må du så bede ham om og gå ud, hvis du vil vide kønnet og han ikke vil. Det havde jeg helt sikkert gjort.

har bare et spinkelt håb om at han så indser at der er en baby derinde, og den kommer altså "snart".. + det er en oplevelse jeg gerne vil have med barnets far, og kender ikke andre herovre som kan tage med.

Anmeld

9. august 2011

Sjl-msl-Mkl

gravid20 skriver:

har bare et spinkelt håb om at han så indser at der er en baby derinde, og den kommer altså "snart".. + det er en oplevelse jeg gerne vil have med barnets far, og kender ikke andre herovre som kan tage med.

Jeg vil gerne tage med dig. Haha..

Jeg forstår dig godt, jeg havde også selv mit barns far med, til trods for at han gik for anden gang da jeg var 4 mdr henne. Dog var han ikke med til fødslen. Men han kan jo som sagt gå hvis han ikke vil vide kønnet.

Anmeld

9. august 2011

baby012

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg vil gerne tage med dig. Haha..

Jeg forstår dig godt, jeg havde også selv mit barns far med, til trods for at han gik for anden gang da jeg var 4 mdr henne. Dog var han ikke med til fødslen. Men han kan jo som sagt gå hvis han ikke vil vide kønnet.

hehe 

det ringtigt nok, men er bare nervøs for han reaktion, for i starten ville han jo helst vildt gerne vide det, men nu hvor jeg vil så gider han slet ikke .. ihh mænd altså (meget besværlige væsner)  

men der er en meget stor risiko for at han så finder ud af det via facebook eller nogen fælles venner eller sådan noget .... og på et eller andet tidspunkt får han det jo a vide under alle omstændigheder . :/ 

Anmeld

9. august 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

Nu ved jeg ikke om dette er det rigtige sted at placere dette indlæg, men ved ikke helt hvor det ellers skulle høre til  

Jeg skal til den længe ventede MD-skanning imorgen,  Yay, barnets far skal med, i starten ville han meget gerne vide kønnet på den bette, men jeg ville ikke have det a vide da jeg gerne ville have det som en overraskelse, men jeg er siden blevet overbevist om at det ville være en god ide for mig at få det a vide, da jeg skal være alene, og derfor gerne vil være lidt forberedt på det kommende barn - problemet er så, NU VIL HAN IKKE VIDE DET, fordi at han slet ikke ved om han vil have noget at gøre med den lille ! jeg tænker lidt, hvordan undgår jeg at han får det a vide??? hvis han ikke finder ud af det til skanningen, så finder han jo ud af det på facebook, eller igennem nogen fælles venner . Jeg er helt lost her, hvordan og hvornår skal jeg fortælle ham at jeg altså gerne vi have kønnet a vide ??? er bange for at sige det nu da han så måske kunne finde på ikke at ville med til skanningen .. og vil helst ikke alene derhen :'/ 

Bed lægen sige til når han/hun vil sige kønnet så din x har mulighed for at gå ud mens du får det at vide... Mht. facebook og sådan... Så lad det være en overraskelse for alle andre end dine forældre også, hvis du ikke kan holde tæt... (Pssst, jeg vil gerne vide det  hvis jeg må ) Men som en anden skriver i tråden... Jeg ville altså heller ikke give min kæreste den glæde at komme til min MD scanning hvis han ikke vidste om han havde lyst til at være der bagefter... Så ville jeg ligesom synes at det var privat og at han virkelig ikke har nogen bestemmelse, når det kommer til at du gerne vil vide barnets køn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.