Av for søren... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

twinny

Frøken Christiansen skriver:

ja det kunne være prøv du med et varmt bad også ind i sengen og slap af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

Jaah det tror jeg.. ser lige tiden an...  og hygger om mig selv....

God idé søde... Du kan lave en god omgang afspænding, er jeg begyndt på hehe, skulle være godt fødselsforberedelse også og bare generelt godt fordi man får slappet rigtig godt af...

Du ved den der hvor man fører sin opmærksomhed hen til de forskellige dele af kroppen og gør dem tuuunge, samtidig med at man er opmærksom på sit åndedræt...

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Synes du skal tage at langt varmt bad, ligger dig i sofaen og så ellers slappe af. Og er det der stadig engang imellem om en-to timer, så synes jeg bestemt du skal ringe til FG, for er det fødselen, så skal der altså gøres noget hurtigt, enten lungemodner eller noget vehæmmende.

Anmeld

8. august 2011

bobbles

Baby-støv skriver:

Anmeld

8. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Synes du skal tage at langt varmt bad, ligger dig i sofaen og så ellers slappe af. Og er det der stadig engang imellem om en-to timer, så synes jeg bestemt du skal ringe til FG, for er det fødselen, så skal der altså gøres noget hurtigt, enten lungemodner eller noget vehæmmende.

okay.. tak for rådet... søde.... Det vil jeg gøre....

Anmeld

8. august 2011

twinny

BabyBambi skriver:

God idé søde... Du kan lave en god omgang afspænding, er jeg begyndt på hehe, skulle være godt fødselsforberedelse også og bare generelt godt fordi man får slappet rigtig godt af...

Du ved den der hvor man fører sin opmærksomhed hen til de forskellige dele af kroppen og gør dem tuuunge, samtidig med at man er opmærksom på sit åndedræt...

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

okay.. tak for rådet... søde.... Det vil jeg gøre....

Håber du kan bruge det, selvom du selv var inde på det samme Synes bare ikke du skal satse, så længe lungerne ikke er modnet.

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

Er der sket noget videre søde?

Anmeld

9. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Er der sket noget videre søde?

Nej, jeg fik sovet igennem og der har ikk været noget siden.. Så nu tager jeg mig en dag under dynen...

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Nej, jeg fik sovet igennem og der har ikk været noget siden.. Så nu tager jeg mig en dag under dynen...

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.