Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan det være fordi jeg har haft lidt dårlig mave???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken Christiansen skriver: det kunne godt være, nu har du os 2 hoveder der lige skal sætte sig på plads
det kunne godt være, nu har du os 2 hoveder der lige skal sætte sig på plads
hehe.. Det er kun en bebs der kan det..
Baby-støv skriver: jo tak. det skulle de gerne....
jo tak. det skulle de gerne....
Lige præcis!! Du må meget gerne komme med en lille update når du har snakket med dem... Og jeg er jo også på mobilen hvis det er..
BabyBambi skriver: Lige præcis!! Du må meget gerne komme med en lille update når du har snakket med dem... Og jeg er jo også på mobilen hvis det er..
okay tak, søde.... Jeg skal nok lige skrive...
Baby-støv skriver: Kan det være fordi jeg har haft lidt dårlig mave???
Hmm tjaa... Det jo svært at sige.. Men vil sige jeg har haft dårlig mave mange gange i løbet af graviditeten og har nu ikke haft de slags smerter du beskriver søde..
BabyBambi skriver: Hmm tjaa... Det jo svært at sige.. Men vil sige jeg har haft dårlig mave mange gange i løbet af graviditeten og har nu ikke haft de slags smerter du beskriver søde..
Okay...
Baby-støv skriver: okay tak, søde.... Jeg skal nok lige skrive...
Lyder godt søde.. alt jeg kan for at det bare er noget harmløst der går i sig selv igen inden længe...
Baby-støv skriver: hehe.. Det er kun en bebs der kan det..
nå oki vidste jeg ikke, har ikke så meget forstand på tvillinger hvordan de skal lægge og sådan
Frøken Christiansen skriver: nå oki vidste jeg ikke, har ikke så meget forstand på tvillinger hvordan de skal lægge og sådan
hehe... Nej det er jo det... Nu gik det lige lidt over igen.. Dælme underligt...
BabyBambi skriver: Lyder godt søde.. alt jeg kan for at det bare er noget harmløst der går i sig selv igen inden længe...
Nu gik det lige lidt over igen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128