Av for søren... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.164 visninger
49 svar
0 synes godt om
8. august 2011

twinny

Hey tøser...

her til aften er jeg begyndt at få vildt ondt fra navlen og ned til skambenet.. Det svier og stikker.... av av hvor gør det ondt... ligger bare på sofaen og ømmer mig...

Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

emsaroto

hm..

umiddelbart nej. Jeg har ikke prøvet det.
men det lyder bestemt ikke behageligt!

god bedring! 

Anmeld

8. august 2011

henh01

altså nu du venter tvillinger er det jo ikke unormalt at de vil ud før tid, derfor ville jeg klart ringe til sygehuset og få kørt en strimmel, måske det kan nå at stoppes hvis det er en fødsel der er i gang. De ville jo have bedst af at vente derinde lidt endnu. Min veninde ventede tvillinger for 1 år siden, og 2,5 mdr før termin gik hun i fødsel, det kunne ikke stoppes og hun fødte derfor to små på omkring 1300 g og var indlagt i en periode efter.

Anmeld

8. august 2011

twinny

emsaroto skriver:

hm..

umiddelbart nej. Jeg har ikke prøvet det.
men det lyder bestemt ikke behageligt!

god bedring! 

det er også vildt ubehageligt...

Anmeld

8. august 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

Hey tøser...

her til aften er jeg begyndt at få vildt ondt fra navlen og ned til skambenet.. Det svier og stikker.... av av hvor gør det ondt... ligger bare på sofaen og ømmer mig...

Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er???

Det lyder da ikke rart søde. Jeg ville nok også lige ringe til fødegangen engang! 

Anmeld

8. august 2011

twinny

henh01 skriver:

altså nu du venter tvillinger er det jo ikke unormalt at de vil ud før tid, derfor ville jeg klart ringe til sygehuset og få kørt en strimmel, måske det kan nå at stoppes hvis det er en fødsel der er i gang. De ville jo have bedst af at vente derinde lidt endnu. Min veninde ventede tvillinger for 1 år siden, og 2,5 mdr før termin gik hun i fødsel, det kunne ikke stoppes og hun fødte derfor to små på omkring 1300 g og var indlagt i en periode efter.

jo tak det må de meget gerne...  Så må jeg ringe derud...

Anmeld

8. august 2011

bobbles

Baby-støv skriver:

det er også vildt ubehageligt...

hvordan er smerterne? er det nogen der er der hele tiden, eller kommer de regelmæssige? kan du gå eller bevæge dig når smerterne kommer?

Anmeld

8. august 2011

twinny

Katte87 skriver:

Det lyder da ikke rart søde. Jeg ville nok også lige ringe til fødegangen engang! 

Jaah... det må jeg gøre... Altså der er masser af aktivitet....så det er da et plus

Anmeld

8. august 2011

twinny

Frøken Christiansen skriver:

hvordan er smerterne? er det nogen der er der hele tiden, eller kommer de regelmæssige? kan du gå eller bevæge dig når smerterne kommer?

De er næsten konstante. Jaah, det kan jeg godt, altså bevæge mig

Anmeld

8. august 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

Jaah... det må jeg gøre... Altså der er masser af aktivitet....så det er da et plus

Det er altid noget, ja! Men jeg synes ikke du skal have ondt :/ Jeg har oplevet at have rigtigt ondt én gang (28+) og der ville de have mig ind. Det var der jeg fik kørt CTG i to timer.

Better safe than sorry!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.