hjælp til test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Sabine...!

Honnie's Wife<3 skriver:

Bliver virkelig nød til at spørge...

Hvorfor skal vi kigge på den steg du selv har tegnet? Er det din test?? Er virkelig max forvirret.....

har lige været inde ved naboen og låne et kammera for var godt klar over at det ville blive forvirende i sidste ende..

jeg to en test og stregen var helt ude i venstre side lige som jeg havde tegnet på billedet...

og jeg har simpelthen taget plastiket af for at være sikker..

og ja her billedet så.. og jeg må jo nok selv indrømme at den ser pænt meget positiv ud...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

håber snart det er os

tillykke

Anmeld

8. august 2011

Emily2012<3

Honnie's Wife<3 skriver:

Bliver virkelig nød til at spørge...

Hvorfor skal vi kigge på den steg du selv har tegnet? Er det din test?? Er virkelig max forvirret.....

Honey, det er fordi hun ikke kan tage billede af sin, og der hvor hun har tegnet stregen er der hvor den sidder på den test HUN har taget..

Hjalp det lidt på forvirringen?

Anmeld

8. august 2011

Darling<3

Sabine...! skriver:

har lige været inde ved naboen og låne et kammera for var godt klar over at det ville blive forvirende i sidste ende..

jeg to en test og stregen var helt ude i venstre side lige som jeg havde tegnet på billedet...

og jeg har simpelthen taget plastiket af for at være sikker..

og ja her billedet så.. og jeg må jo nok selv indrømme at den ser pænt meget positiv ud...

Årh, på DEN måde.. !

Var sku lige ved at tro at jeg var blevet skør Hehe..

Ja, den ser positiv ud, det er der ingen tvivl om

Tillykke

Anmeld

8. august 2011

Darling<3

BJNGJ. skriver:

Honey, det er fordi hun ikke kan tage billede af sin, og der hvor hun har tegnet stregen er der hvor den sidder på den test HUN har taget..

Hjalp det lidt på forvirringen?

Nææææh smukke Hehe..

Hun har forklaret mig det, så jeg forstår det Skal have tingene skåret ud i pap lige for tiden Hehe...

Anmeld

8. august 2011

Sabine...!

jeg siger mange tak for hjælpen pige...

med frygt for at testen faktisk er negativ siger jeg tak for alle jeres lykke ønskninger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.