hjælp til test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Sabine...!

med frygt for at det her kommer til at lyde som en af de der er jeg gravid tråde så kaster jeg den ind over alligevel..

vi mistede i starten af juni vores lille spir i en biokemisk abort..

og jeg er lidt i tvivl nu om jeg har testet positiv igen.. (har ikke flere teste hjemme så derfor tyr jeg altså til jer)

testen så sådan ud..

har selv tegnet stregen ude i venstre side da jeg ikke selv kan tage billeder... men det var der stregen var...

skal jeg tage den som positiv eller negativ..?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

line83

den ser da positiv ud et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

8. august 2011

Mom2012

Sabine...! skriver:

med frygt for at det her kommer til at lyde som en af de der er jeg gravid tråde så kaster jeg den ind over alligevel..

og jeg er lidt i tvivl nu om jeg har testet positiv igen.. (har ikke flere teste hjemme så derfor tyr jeg altså til jer)

testen så sådan ud..

har selv tegnet stregen ude i venstre side da jeg ikke selv kan tage billeder... men det var der stregen var...

Jeg vil sige den er positiv Tillykke! 

Anmeld

8. august 2011

Sabine...!

ja det er jo også det jeg selv vil mene..

men fordi stregen er helt ude i venstre side faktisk lige oppe af plastik kanten, er jeg i tvivl om jeg tør at tro på at den er positiv..

(i skal huske på at billedet her ikke er mit og testen på billedet jo er positiv... i skal tænke på den streg jeg har tegnet i paint og ikke den svage lyserøde som er der hvor stregen "plejer" at være)

Anmeld

8. august 2011

Emily2012<3

Jeg vil sige positiv..

Anmeld

8. august 2011

MaybeBaby

Sabine...! skriver:

testen så sådan ud..

Sådan så min også ud, da jeg var 4+3 og jeg har nu 6 uger til termin som min læge sagde: der vil ikke komme nr. 2 streg, hvis der ikke var noget i systemet. Vent et par dage og køb evt. en clear blue test. Den er simpelthen så pædagoisk, at den svarer dig med gravid/ikke gravid og forresten tillykke med titlen som mooooar to be

Anmeld

8. august 2011

Mom2012

MaybeBaby skriver:

Sådan så min også ud, da jeg var 4+3 og jeg har nu 6 uger til termin som min læge sagde: der vil ikke komme nr. 2 streg, hvis der ikke var noget i systemet. Vent et par dage og køb evt. en clear blue test. Den er simpelthen så pædagoisk, at den svarer dig med gravid/ikke gravid og forresten tillykke med titlen som mooooar to be

Anmeld

8. august 2011

MaybeBaby

Sabine...! skriver:

ja det er jo også det jeg selv vil mene..

men fordi stregen er helt ude i venstre side faktisk lige oppe af plastik kanten, er jeg i tvivl om jeg tør at tro på at den er positiv..

(i skal huske på at billedet her ikke er mit og testen på billedet jo er positiv... i skal tænke på den streg jeg har tegnet i paint og ikke den svage lyserøde som er der hvor stregen "plejer" at være)

De det er straks noget andet... Jeg ville stadig vente et par dage og så prøve igen. Især når stregen er det falske sted. Måske testen var dårlig. Prøv som sagt en ny en af dagene

Anmeld

8. august 2011

dukke

Den er da positiv tillykke

Anmeld

8. august 2011

Darling<3

Sabine...! skriver:

testen så sådan ud..

Bliver virkelig nød til at spørge...

Hvorfor skal vi kigge på den steg du selv har tegnet? Er det din test?? Er virkelig max forvirret.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.