"Bruger" foran nogle brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Laulund87

Kofoed. skriver:

Det er ikke at de bliver slettet overhovedet, det er mere det, at der bliver gjort opmærksom på, at det er slettet, ved det netop har en anden baggrunds farve og der står Bruger-Frøken J. som bruger navn. I stedet kunne de bare skrive slettet/fejl og få det til at ligne en helt almindelig indlæg, som ikke popper op i øjene på alle der læser tråden.

Ja præcis. Det er ikke det at der er slettet noget, det er helt fint. Men det falder virkelig i øjnene at der er ændret de ting.. Det må bare være en fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Ja præcis. Det er ikke det at der er slettet noget, det er helt fint. Men det falder virkelig i øjnene at der er ændret de ting.. Det må bare være en fejl

Så er jeg ikke den eneste der synes det er en uheldig "fejl", at der kommer den moderatorbaggrund.

Anmeld

8. august 2011

Laulund87

Kofoed. skriver:

Så er jeg ikke den eneste der synes det er en uheldig "fejl", at der kommer den moderatorbaggrund.

Nej

Anmeld

8. august 2011

Stumpen

Kofoed. skriver:

Jeg tror da det er for at indikere at det er en moderator der har slettet den... 

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Stumpen skriver:

Jeg tror da det er for at indikere at det er en moderator der har slettet den... 

Sikkert, men synes bare det øger opmærksomheden på, at det er blivet slettet, for ellers ville denne tråd aldrig være startet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.