Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Det er ikke at de bliver slettet overhovedet, det er mere det, at der bliver gjort opmærksom på, at det er slettet, ved det netop har en anden baggrunds farve og der står Bruger-Frøken J. som bruger navn. I stedet kunne de bare skrive slettet/fejl og få det til at ligne en helt almindelig indlæg, som ikke popper op i øjene på alle der læser tråden.
Det er ikke at de bliver slettet overhovedet, det er mere det, at der bliver gjort opmærksom på, at det er slettet, ved det netop har en anden baggrunds farve og der står Bruger-Frøken J. som bruger navn. I stedet kunne de bare skrive slettet/fejl og få det til at ligne en helt almindelig indlæg, som ikke popper op i øjene på alle der læser tråden.
Ja præcis. Det er ikke det at der er slettet noget, det er helt fint. Men det falder virkelig i øjnene at der er ændret de ting.. Det må bare være en fejl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Ja præcis. Det er ikke det at der er slettet noget, det er helt fint. Men det falder virkelig i øjnene at der er ændret de ting.. Det må bare være en fejl
Så er jeg ikke den eneste der synes det er en uheldig "fejl", at der kommer den moderatorbaggrund.
Kofoed. skriver: Så er jeg ikke den eneste der synes det er en uheldig "fejl", at der kommer den moderatorbaggrund.
Nej
Jeg tror da det er for at indikere at det er en moderator der har slettet den...
Stumpen skriver: Jeg tror da det er for at indikere at det er en moderator der har slettet den...
Sikkert, men synes bare det øger opmærksomheden på, at det er blivet slettet, for ellers ville denne tråd aldrig være startet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128