"Bruger" foran nogle brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. august 2011

FrkT

Jeg så i en debat at der var flere indlæg, hvor der stod "Bruger - -profilens navn-", og så ved de indlæg stod der SLETTET. Hvorfor står der bruger foran nogle brugeres navne? Og det var kun nogle steder i debatten det gjorde det, ikke ved alle indlæggene fra personerne. Har ikke set om det er også er sådan i andre debatter, men hvad betyder det? Og er det personerne selv der har slettet indlægget igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Laulund87

Det har også undret mig meget Desuden er baggrunden blå som var det en moderator der har skrevet

Anmeld

8. august 2011

An&Jo

når der står SLETTET med rødt, så er det fordi at moderatorerne har slettet et eller andet, som foreksempel i den tråd med de unge mødre der har været idag.. der har Shibby og jeg fået slettet noget, fordi Shibby bad om det, da der stod noget som ikke var helt hensigtsmæssigt fra TS side, selvom det ikke var TS mening..

Anmeld

8. august 2011

FrkT

Laulund87 skriver:

Det har også undret mig meget Desuden er baggrunden blå som var det en moderator der har skrevet

Nemlig!

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

FrkT skriver:

Nemlig!

Hvis det er den med de unge mødre, var det fordi trådstarter var kommet til at skrive nogle ting der ikke skulle stå der, så de respektive indlæg blev slettet

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Hvis det er den med de unge mødre, var det fordi trådstarter var kommet til at skrive nogle ting der ikke skulle stå der, så de respektive indlæg blev slettet

Men hvorfor så moderatorbaggrund?

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Men hvorfor så moderatorbaggrund?

Går ud fra det er fordi det er en moderator der slettede dem  

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Går ud fra det er fordi det er en moderator der slettede dem  

Det er bare en sjov "fejl" synes jeg i hvert fald.

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Det er bare en sjov "fejl" synes jeg i hvert fald.

Hvorfor? Altså.. Er det ikke ligemeget? Hehe Jeg ved godt hvad det handlede om, for det var mig der gjorde TS opmærksom på hendes fejl, og det er helt fint og fair, at moderatorerne har fjernet de indlæg

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Hvorfor? Altså.. Er det ikke ligemeget? Hehe Jeg ved godt hvad det handlede om, for det var mig der gjorde TS opmærksom på hendes fejl, og det er helt fint og fair, at moderatorerne har fjernet de indlæg

Det er ikke at de bliver slettet overhovedet, det er mere det, at der bliver gjort opmærksom på, at det er slettet, ved det netop har en anden baggrunds farve og der står Bruger-Frøken J. som bruger navn. I stedet kunne de bare skrive slettet/fejl og få det til at ligne en helt almindelig indlæg, som ikke popper op i øjene på alle der læser tråden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.