Er det helt smertefrit mellem veerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.384 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. august 2011

170811

Nu ligger jeg bare her i sofaen og venter - venter på at se om mine ret uregelmæssige, dog ret kraftige, plukveer vil tage til og sætte mig i fødsel. Når jeg ikke har en plukve/ve - så er det rent faktisk helt smertefrit, eller stort set. Jeg troede faktisk ikke det ville være sådan - troede bare smerten ville aftage. Men jeg har bare små spændinger/ømhed i lænden mellem veerne/plukveerne (hvad det nu er jeg har), men ikke noget slemt.

Så er man rent faktisk totalt smertefri mellem veerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

MaybeBaby

Godt spørgsmål... Jeg vil tro det, men da jeg er helt ny på dette område, så må jeg hellere læse med på hvad de kloge siger

Anmeld

8. august 2011

Happiness

Jep, man er smertefri mellem veerne Heldigvis Ellers ville det være ret så hårdt. Det er kun til sidst at der stort set ikke er pause imellem.

Kunne godt tyde på at du er ved at være igang

Anmeld

8. august 2011

Mumto3

Jeg kan ikke HUSKE at man er smertefri, men jeg VED at man er smertefri!!!

For da jeg skulle føde vores 2. barn siger jeg mellem to veer: Skat, jeg tror ikke jeg er ved at føde. Det gør slet ikke ondt. Da næste ve så kommer er jeg helt underdrejet af smerte og jeg tænker: Hold da op hvordan kunne jeg dog sige det ikke gør ondt??? og i næste vepause sige jeg igen til min kæreste (som stod og så MEGET bekrymret ud): Bare rolig skat, det gør ikke  ondt. Hvorpå jeg få en ny ve, som sender mig HELT ned i smertehelvedet igen, og da jeg så havde vepauser= ingen smerter, så synes jeg igen at det ikke var særlig slemt at føde...

Mit fokus underfødslerne har hele tiden været kontroleret vejrtrækning og så bevidstheden om at lige om lidt, og gangske få sekunder, når denne ve har virket, og åbnet mig en lille bitte smule mere, så får jeg en ve-pause. -og for hver eneste ve er man lidt tættere på mål!!!

Anmeld

8. august 2011

Muhmi

Happiness skriver:

Jep, man er smertefri mellem veerne Heldigvis Ellers ville det være ret så hårdt. Det er kun til sidst at der stort set ikke er pause imellem.

Kunne godt tyde på at du er ved at være igang

What she said

Anmeld

8. august 2011

Zafir

Ahhhh.. Det kommer jo an på hvor langt man er i forløbet I starten, så jow, vil jeg sige. Men når baby er NEDE i dit bækken og i særdeles hed NEDE ved åbningen og den slags, så kan du da absolut mærke det, imellem også hehe.

God fornøjelse

Anmeld

8. august 2011

Sildefisk

Zafir skriver:

Ahhhh.. Det kommer jo an på hvor langt man er i forløbet I starten, så jow, vil jeg sige. Men når baby er NEDE i dit bækken og i særdeles hed NEDE ved åbningen og den slags, så kan du da absolut mærke det, imellem også hehe.

God fornøjelse

enig

Til TS: held og lykke

Anmeld

8. august 2011

spj

Mine veer kom brage de fra første sekund og der var overhovedet ingen pause imellem, så jeg havde ondt non stop i 5 timer. Der var så indimellem hvor det ikke gjorde helt ligeså ondt.

Anmeld

8. august 2011

Victoriasmor88

Zafir skriver:

God fornøjelse

Enig.. 

Anmeld

8. august 2011

Sofia

Jeg var helt smertefri mellem veerne, det var skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.