Hjælp til at sove igennem!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Mor Christa

MetteS81 skriver:

Lyder præcis sådan som vi drømmer om!! Vi giver også Ella sutten i løbet af natten, og det kunne være såå dejligt hvis hun nu kun behøvede den....Krydser virkelig fingre for at det lykkes!

Tak for svar!

Velbekom' Jeg krydser også fingre for at det lykkeds jer .. det er skønt når man ikkebehøver give dem mad mere Og nu kæmper jeg med mine luksusproblemer - ORRRKER ikke at stå op for at give ham sutten en sjælden gang hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

MetteS81

roenlund skriver:

Jeg har også prøvet både drømmeflaske og vælling men ingen af delene gav en bedre nattesøvn så har droppet det og så er det bare vand...

I starten (mellem en og to uger) der sagde jeg at efter kl 5 var det morgen og så stod vi op og gav morgenmad og så blev han puttet igen, så han ikke forbinder det at vågne med amme/flaske...

Her tog far de første nætter da jeg på det tidspunkt stadig ammede og sp så andbefalede at det var far... Hun sagde også at hvis man færst giver efter er det som at starte helt forfra når man så prøver igen...

Ja, ved godt man ik skal give efter... gjorde det så bare alligevel i nat fordi vi ikke orkede mere til sidst og bare vidste at hvis hun fik flasken så sov hun bagefter...

Håber vi kan være liidt mere standhaftige i nat!  Prøver at vugge hende og så ser vi om der sker noget på de 3 dage som du nævner...ellers må vi jo vende tilbage til flasken igen   

Anmeld

8. august 2011

MetteS81

MissChrista skriver:

Velbekom' Jeg krydser også fingre for at det lykkeds jer .. det er skønt når man ikkebehøver give dem mad mere Og nu kæmper jeg med mine luksusproblemer - ORRRKER ikke at stå op for at give ham sutten en sjælden gang hehe.

Hahaaa, ja DET er da luksusproblemer!  

Anmeld

8. august 2011

Mor til 2 drenge og 2 piger

Jeg har og har kun haft amme-børn, men i mine øre lyder det lidt for tidligt at man som7 mdr. skal kunne undvære med om natten. Ved godt at flaske mætter i længe tid en modremælk. Hel og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.