Hjælp til at sove igennem!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

emsaroto

MetteS81 skriver:

Vi har prøvet vælling men det hjalp ik, hun blev sulten præcis samme tid som normalt, dvs efter 4 timer igen.. 

Men MME og vælling mætter også ligemeget har jeg læst et sted...prøvede kun fordi jeg også mente at det da MÅTTE mætte mere når det var tykkere i konsistensen...

Men tak for dit råd alligevel!

Hvad med at køre hende træt?

Jeg er ikke god til det herhjemme, Rasmus er SUPER god til at køre Oskar træt. Det er også en god metode til at de sover natten ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Mor Christa

min søn får aftensmad kl 18 og så bliver han puttet kl 20 .. Får først en flaske kl 23 når jeg går i seng (dvs en drømmeflaske) og så sover han som regl indtil 06,30 - 07,30 dog vågner han nogle nætter og skal bare ha' sutten

Anmeld

8. august 2011

MetteS81

roenlund skriver:

Du kan sagtens regne med at der er et par nætter hun er meget gal over ikke at få flaske... herhjemme tog det dog kun 3 nætter, selvom han er en meget temperamentsfuld ung mand...

Liam vågnerdogstadig i løbet af natten og skalhave en tårvandfor  at falde til ro igen...

Forresten...min kæreste spørger hvad du gjorde for at få ham til at falde til ro igen om natten i de 3 dage det tog??

Anmeld

8. august 2011

MetteS81

emsaroto skriver:

Hvad med at køre hende træt?

Jeg er ikke god til det herhjemme, Rasmus er SUPER god til at køre Oskar træt. Det er også en god metode til at de sover natten ud. 

Synes vi har prøvet...man kan virkelig se at hun er helt smadret og har brug for at sove fra kl 19-20, så hun blir lagt når vi tænker at NU skal det være, også før hun blir overtræt... 

Anmeld

8. august 2011

roenlund

MetteS81 skriver:

Ja, vores er også meget temperamentsfuld når hun vil have mad, så det går altså vildt for sig når hun vågner om natten! Især da vi så kun tilbød hende vand!

Vi prøver en drømmeflaske som en anden herinde har foreslået, og så vand efter midnat og til hun vågner....

Men puuuha, selv tanken om at skulle igennem 3 nætter (eller hvad hun nu skal bruge) med vand er hård...men hvis det nu virker så er det jo billigt sluppet!

1000 tak for svar!!!

Jeg har også prøvet både drømmeflaske og vælling men ingen af delene gav en bedre nattesøvn så har droppet det og så er det bare vand...

I starten (mellem en og to uger) der sagde jeg at efter kl 5 var det morgen og så stod vi op og gav morgenmad og så blev han puttet igen, så han ikke forbinder det at vågne med amme/flaske...

Her tog far de første nætter da jeg på det tidspunkt stadig ammede og sp så andbefalede at det var far... Hun sagde også at hvis man færst giver efter er det som at starte helt forfra når man så prøver igen...

Anmeld

8. august 2011

roenlund

MetteS81 skriver:

Forresten...min kæreste spørger hvad du gjorde for at få ham til at falde til ro igen om natten i de 3 dage det tog??

vi tilbød vand og så gik min kæreste rundt og vuggede ham i armene, eller sad og hoppede lige så stille på en yogabold (noget vi har brugt meget for at få ham yil at falde til ro)... men kun i soveværelset med slukket lys...

Anmeld

8. august 2011

MetteS81

raca skriver:

nogle børn har brug for mad om natten til de er mellem 8-12 mdr.. så jeg ville slet ikke blande mig i hendes spise rytme når hun er så lille..

4 timer i streg er da fint.. og flot...

Men det kunne nu alligevel bare være så rart, både for os men også for hende at sove igennem... Vi prøver nogle af rådene og virker det ik efter et par dage så må vi fortsætte med flaskerne om natten  

Tak for svar

Anmeld

8. august 2011

raca

MetteS81 skriver:

Men det kunne nu alligevel bare være så rart, både for os men også for hende at sove igennem... Vi prøver nogle af rådene og virker det ik efter et par dage så må vi fortsætte med flaskerne om natten  

Tak for svar

lige pt er det jer det er rart for og sove igennem.. babyer lider ikke under opvågninger hver 2-4 time om natten for at spise.

så det er kun jeres behov.

Anmeld

8. august 2011

roenlund

MetteS81 skriver:

Tak for svar

Min sp sagde at efter 3 dage skulle man mærke fremgang.... ikke at det var 100% påplads mend er skulle være fremgang ellers var barnet ikke klar til ændringen...

Anmeld

8. august 2011

MetteS81

MissChrista skriver:

min søn får aftensmad kl 18 og så bliver han puttet kl 20 .. Får først en flaske kl 23 når jeg går i seng (dvs en drømmeflaske) og så sover han som regl indtil 06,30 - 07,30 dog vågner han nogle nætter og skal bare ha' sutten

Lyder præcis sådan som vi drømmer om!! Vi giver også Ella sutten i løbet af natten, og det kunne være såå dejligt hvis hun nu kun behøvede den....Krydser virkelig fingre for at det lykkes!

Tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.