Kjole og nederdel til vinterbrug..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Tak for det hurtige svar

Er det ikke svært at få sådan to leggins ovenpå hinanden?

Hvilke nederdele har du på til?

Hvilke støvler har du på til? Dem jeg har foreslået til min mand, syntes han jeg kommer til at se lidt for billig ud med...

Det kunne være sådan nogle støvler:

Jeg er i hvert fald super glad for dem. Man kan få rigtig mange i den stil, og jeg synes nærmest de passer til alt Man kan også sagtens proppe et par jeans der sidder stramt til ved foden ned i sådan nogle.

Du kan købe tykke strømpebukser helt vildt mange steder. Jeg køber primært i H&M

Men ellers vil jeg faktisk sige, at mange af de kjoler og nederdele, som man normalt ville bruge om sommeren, dem kan du sagtens bruge om vinteren med det rette tilbehør! Altså: Varme strømpebukser eller leggins, en lun cardigan mm. Så du behøver ikke nødvendigvis lede efter vinter-agtige kjoler og nederdele. Hvis du allerede nu ser noget sødt, du kan lide, så køb det, for det kan sagtens bruges om vinteren  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Anonym trådstarter

Femøre skriver:

Uldne strømpebukser kan du købe mange steder.. Matas, H&M eller bare generelt de fleste dametøjsbutikker.

Og der er jo uendeligt mange denim-nederdele at vælge i mellem, så der må da være nogen du er pæne i.. Hvis du kender din kropsform, kan du også nemmere finde nogen til din kropstype.

Kjole ville jeg også vælge strømpebukser og leggings til, og ellers holde det i kraftigt stof, så du kan holde varmen.

Men ellers, ud og shop, prøv dig frem.

Har vist nok pæreform?

Hvilke strømpebukser køber du, er det med noget mønster eller noget eller er det for voldsomt?

Men ja, må ud at kigge Er rimelig spændt på at komme i gang med tøjprojektet

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Femøre skriver:

Uldne strømpebukser kan du købe mange steder.. Matas, H&M eller bare generelt de fleste dametøjsbutikker.

Og der er jo uendeligt mange denim-nederdele at vælge i mellem, så der må da være nogen du er pæne i.. Hvis du kender din kropsform, kan du også nemmere finde nogen til din kropstype.

Kjole ville jeg også vælge strømpebukser og leggings til, og ellers holde det i kraftigt stof, så du kan holde varmen.

Men ellers, ud og shop, prøv dig frem.

Har vist nok pæreform?

Hvilke strømpebukser køber du, er det med noget mønster eller noget eller er det for voldsomt?

Men ja, må ud at kigge Er rimelig spændt på at komme i gang med tøjprojektet

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Hehe.... Nej... Du har jo en tanktop på. Også en jakke, hvis man skal ud...

Ej hvor er den bare sød, den kan jeg rigtig godt li' Hvor har du fundet den henne? Kan man have en ensfarvet langærmet indenunder i f.eks. brun eller army?

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Hehe.... Nej... Du har jo en tanktop på. Også en jakke, hvis man skal ud...

Ej hvor er den bare sød, den kan jeg rigtig godt li' Hvor har du fundet den henne? Kan man have en ensfarvet langærmet indenunder i f.eks. brun eller army?

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Skjorter samt cardigan. Evt en tyk trøje som kan tages af og byttes ud med en cardigan når man er indenfor, og så knælang jakke 

Hvilke cardiganer er det så du bruger? Du har ikke et link der viser noget der minder om dem du bruger vel? 

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Witt skriver:

Jaaa, det sys jeg da bestemt de er...

Til nederdele, kjoler eller en laang top, måske en striktop ..Nu går jeg jo rigtig meget i strik om vinteren, er jo fra Færøerne (bosiddende i DK) .. Men kan nemt strikke noget selv eller lige få min kære mor til det . evt en laang striktop eller hvad man nu kan kalde det ..

Lækkert at du og din mor bare lige hurtigt strikker

Er de dyre sådanne støvler?

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

banditten2011 skriver:

bestseller.dk

nelly.com

smartgirl.dk

Tusind tak Vil prøve at kigge de steder

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Det kunne være sådan nogle støvler:

Jeg er i hvert fald super glad for dem. Man kan få rigtig mange i den stil, og jeg synes nærmest de passer til alt Man kan også sagtens proppe et par jeans der sidder stramt til ved foden ned i sådan nogle.

Du kan købe tykke strømpebukser helt vildt mange steder. Jeg køber primært i H&M

Men ellers vil jeg faktisk sige, at mange af de kjoler og nederdele, som man normalt ville bruge om sommeren, dem kan du sagtens bruge om vinteren med det rette tilbehør! Altså: Varme strømpebukser eller leggins, en lun cardigan mm. Så du behøver ikke nødvendigvis lede efter vinter-agtige kjoler og nederdele. Hvis du allerede nu ser noget sødt, du kan lide, så køb det, for det kan sagtens bruges om vinteren  

Jamen du ser jo bragende godt ud! Tusind tak for billedet Må på udkig efter sådan nogle støvler

Okay, ej det er jo super, så kan jeg benytte mig lidt af sommerudsalget der er for tiden Tuuusind tak, for tippet

Jeg syntes det er svært med cardigan, for den skal vel væe en smule feminin? Men heller ikke for spraglet?

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jamen du ser jo bragende godt ud! Tusind tak for billedet Må på udkig efter sådan nogle støvler

Okay, ej det er jo super, så kan jeg benytte mig lidt af sommerudsalget der er for tiden Tuuusind tak, for tippet

Jeg syntes det er svært med cardigan, for den skal vel væe en smule feminin? Men heller ikke for spraglet?

Tak skal du have! Det var tider før de +15 graviditetskilo

Angående cardigan kan du få nogle fine lange nogen i H&M, som ikke er spraglede, og som derfor kan gå til det meste. 

Her er et par eksempler. Pesonligt synes jeg, at en lang cardigan er bedst til kjole, imens en alm. længde godt kan gå til nederdele:

http://www.hm.com/dk/product/92796?article=92796-A#article=92796-A

http://www.hm.com/dk/product/92878?article=92878-B

http://www.hm.com/dk/product/91565?article=91565-A

http://www.hm.com/dk/product/80726?article=80726-B

Den på det sidste link har jeg i sort, og den kan bruges til SÅ meget! Jeg plejer normalt at have den knappet op, og så bare ud over et eller andet tøj  

Så altså.. Du kan godt gå efter en spraglet cardigan, men så skal kjolen være simpel. Fx en sort kjole, sort strømpebukser og en spraglet cardigan. Jeg tror det bliver for meget med en mønstret kjole og en spraglet cardigan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.