Kjole og nederdel til vinterbrug..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Den vogn hopper jeg med...

Hvad bruger du som overdel og hvilke kjoler/nederdele bruger du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Tak for det hurtige svar

Er det ikke svært at få sådan to leggins ovenpå hinanden?

Hvilke nederdele har du på til?

Hvilke støvler har du på til? Dem jeg har foreslået til min mand, syntes han jeg kommer til at se lidt for billig ud med...

nej det syntes jeg ikk

jamen nederdele som ikk er helt korte køber dem som regel i vero moda, only eller vila og det samme med mine kjoler.. ellers så prøv evt en tunika med et par leggins?

har nogle sorte støvler fra deres sidste år som bar er mine ynglings helt almindelig sorte som går til op over knæet og så er der for(staves) i..

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

banditten2011 skriver:

nej det syntes jeg ikk

jamen nederdele som ikk er helt korte køber dem som regel i vero moda, only eller vila og det samme med mine kjoler.. ellers så prøv evt en tunika med et par leggins?

har nogle sorte støvler fra deres sidste år som bar er mine ynglings helt almindelig sorte som går til op over knæet og så er der for(staves) i..

Okay Er det bare nogle sorte eller grå du bruger?

Syntes det er enormt svært at finde ud af hvilke nederdele man kan bruge om vinteren. Hvad bruger du som overdel?

Øhm.. en tunika?

Hehe.. er lidt tabt mht. nogle af de ting hehe

Anmeld

7. august 2011

twinny

Anonym skriver:

Hvad bruger du som overdel og hvilke kjoler/nederdele bruger du?

Jamen kjoler synes jeg man kan finde nogle fine nogle i H og M. Jeg har købt nogle i strik, så de er også varme... med V-hals eller hva man kalder det... nederdele er jeg ikk så god til....

Ellers til leggins bare nogle lange tank tops til under numsen også en strik (måske) der går under brystet. hvis du forstår...

Anmeld

7. august 2011

Witt

Anonym skriver:

Bamsestøvler? Har du et link til nogle man kan bruge?

Hvilke slags kjoler og nederdel bruger du? Og hvad bruger du som overdel?

Dem bamse sko, (de kan trækkes op over knæerne) ..

Ved ikke om du kan se hva jeg har på . Det var bare en hyggetur med min søster i det Færørske landskab kl lort om natten

Har nogle andre bamsesko, kan bare ikke finde noget link tink til dem :/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. august 2011

twinny

Anonym skriver:

Tak for det hurtige svar

Er det ikke svært at få sådan to leggins ovenpå hinanden?

Hvilke nederdele har du på til?

Hvilke støvler har du på til? Dem jeg har foreslået til min mand, syntes han jeg kommer til at se lidt for billig ud med...

altså der er stor forskel på hvad der ser billigt ud og hvilke tøj man tager på. Hvis du tager en leopard kjole på hvor man kan se trussen, så ja billigt... hehe

og hvilke nogen du køber...

billede 1 synes jeg er billigt

billede 2 er på ingen måde billigt...

Anmeld

7. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at begynde at gå i nederdele og kjoler, og være mere feminin Men hvordan og hvorledes gør man om vinteren? Hvilket kjoler og nederdele skal man gå efter, hvor kan man købe dem osv.?

Har altid været maskulin, da det har været nemmest... Så ved ikke så meget. Håber I vil hjælpe mig..

Er anonym da jeg syntes det er lidt svært at bede om hjælp..

Vælg nederdele i tykke materialer. Denim, tæt uld osv. Og så med tykke strømpebukser under. Så kører det 

Anmeld

7. august 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Okay Er det bare nogle sorte eller grå du bruger?

Syntes det er enormt svært at finde ud af hvilke nederdele man kan bruge om vinteren. Hvad bruger du som overdel?

Øhm.. en tunika?

Hehe.. er lidt tabt mht. nogle af de ting hehe

jaa sort og grå men det er en dårlig vane fordi elsker farve men ender altid med at købe mørkt tøj..

jamen en helt almindelig trøje og så en cardigan.. elsker mine cardiganer ellers bar lange trøjer som helt ned og numsen og så en fed cardigan ud over.. det er jeg ihvertfald glad for 

Anmeld

7. august 2011

Witt

.

Ved bare ikke om man kan få sådan nogle mere?? Har ikke set dem til salg siden sidste år . Måske de kommer til vinter ..

Men deeeejlig sko at gå i om vinteren da de er dejlig varme

Anmeld

7. august 2011

Femøre

Anonym skriver:

Tusind tak for det husrtige svar

Hvor kan man købe sådan nogle uldne strømpebukser? Ved ikke om sådan nogle cowboynederdele vil klæde mig?

Hvad vil du foreslå med kjole?

Uldne strømpebukser kan du købe mange steder.. Matas, H&M eller bare generelt de fleste dametøjsbutikker.

Og der er jo uendeligt mange denim-nederdele at vælge i mellem, så der må da være nogen du er pæne i.. Hvis du kender din kropsform, kan du også nemmere finde nogen til din kropstype.

Kjole ville jeg også vælge strømpebukser og leggings til, og ellers holde det i kraftigt stof, så du kan holde varmen.

Men ellers, ud og shop, prøv dig frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.