Kjole og nederdel til vinterbrug..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.517 visninger
59 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg kunne godt tænke mig at begynde at gå i nederdele og kjoler, og være mere feminin Men hvordan og hvorledes gør man om vinteren? Hvilket kjoler og nederdele skal man gå efter, hvor kan man købe dem osv.?

Har altid været maskulin, da det har været nemmest... Så ved ikke så meget. Håber I vil hjælpe mig..

Er anonym da jeg syntes det er lidt svært at bede om hjælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Femøre

Leggings og uldne strømpebukser vil blive dine bedste venner så.

Start med korte denim-nederdele og leggings. Så føler du stadig du har bukser på, selvom det er en nederdel.

Og ellers er denim generelt en god start, fordi man er så vant til cowboybukser.. Håber det hjælper, og ellers så skriv igen..

Anmeld

7. august 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at begynde at gå i nederdele og kjoler, og være mere feminin Men hvordan og hvorledes gør man om vinteren? Hvilket kjoler og nederdele skal man gå efter, hvor kan man købe dem osv.?

Har altid været maskulin, da det har været nemmest... Så ved ikke så meget. Håber I vil hjælpe mig..

Er anonym da jeg syntes det er lidt svært at bede om hjælp..

jeg hopper bar i et bar leggins og så bar en tilfældig kjole eller nederdel.. evt 2 par leggins om vinteren kan jeg godt finde på hehe.. har så os støvler på som går til lige op over knæet.. det gir jo os lidt varme

Anmeld

7. august 2011

twinny

banditten2011 skriver:

jeg hopper bar i et bar leggins og så bar en tilfældig kjole eller nederdel.. evt 2 par leggins om vinteren kan jeg godt finde på hehe.. har så os støvler på som går til lige op over knæet.. det gir jo os lidt varme

Den vogn hopper jeg med...

Anmeld

7. august 2011

Witt

Baby-støv skriver:

Den vogn hopper jeg med...

Samme gør jeg ! .

Betragt leggins som din bedste ven om vinteren og støvler der går over knæene . Bamsestøvler eller noget i den til ..

Anmeld

7. august 2011

twinny

Witt skriver:

Samme gør jeg ! .

Betragt leggins som din bedste ven om vinteren og støvler der går over knæene . Bamsestøvler eller noget i den til ..

hehe.... præcis...

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

Femøre skriver:

Leggings og uldne strømpebukser vil blive dine bedste venner så.

Start med korte denim-nederdele og leggings. Så føler du stadig du har bukser på, selvom det er en nederdel.

Og ellers er denim generelt en god start, fordi man er så vant til cowboybukser.. Håber det hjælper, og ellers så skriv igen..

Tusind tak for det husrtige svar

Hvor kan man købe sådan nogle uldne strømpebukser? Ved ikke om sådan nogle cowboynederdele vil klæde mig?

Hvad vil du foreslå med kjole?

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

Tak for det hurtige svar

Er det ikke svært at få sådan to leggins ovenpå hinanden?

Hvilke nederdele har du på til?

Hvilke støvler har du på til? Dem jeg har foreslået til min mand, syntes han jeg kommer til at se lidt for billig ud med...

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

Witt skriver:

Samme gør jeg ! .

Bamsestøvler? Har du et link til nogle man kan bruge?

Hvilke slags kjoler og nederdel bruger du? Og hvad bruger du som overdel?

Anmeld

7. august 2011

Witt

Baby-støv skriver:

hehe.... præcis...

Hihi + det er super lækkert at gå i og man behøver ikke at gå mega udstoppet med vintertøj om vinteren, man kan godt være smart alligevel..

Kommer nu an på om der er sne osv, så kommer harboøre habitten altså på  ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.