Prinsessens Balsal 32+0 - Hormonella!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Jamen netop.. Man kan ikke bare liiiiige! Jeg prøver at fokusere på den stooore gensynsglæde. Det bliver dejligt. Og så må man bare få lavet så meget som muligt, så tiden suser

Vi er helt enige kan jeg læse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

-Milla-

Frøken J. skriver:

Tak  Ja, der sker mere og mere! Må indrømme jeg begynder at blive lidt nervøs. Og mere og mere panisk for fødslen, den har jeg ellers haft det fint med op til nu 

Det er også helt forståeligt. Jeg udskød tanken om fødslen længe og læste det jeg syntes var nødvendigt at vide inden.
Forsøgte at tænke positivt omkring den og tænkte at ud skal han nok komme.
Op til fødslen mødte jeg to af mine gamle holdkammerater, som også har født indenfor de sidste par år.
De havde begge positive ting at fortælle om deres (lyn) fødsler og det var rart for en gang skyld ikke at høre om dårlige oplevelser.

Jeg valgte derfor også at håbe på at jeg ville få en god fødsel lignende deres, da jeg som dem også var i god fysisk form.
Det viste sig også at komme mig til gode og jeg havde en fantastisk fødsel. Jeg havde også en rigtig dygtig jordemoder, så følte mig 100% i gode hænder.

Så mit råd er, forsøg at tænke positivt omkring fødslen og tænk på at der vil være dygtige folk til at hjælpe dig igennem det, som nok bliver dit livs største oplevelse.

Anmeld

13. august 2011

lycly

Frøken J. skriver:

Taaak Men sjovt nok er der ingen der klapper den. He he Og hey, dunk er godt

Rigtig flot mave ! Og du skal kun være glad for at ingen klapper den, jeg oplevede at en (fremmed!) man kom over og prikkede mig på maven med pegefingren og spurgte "Nå, det må da være snart, hva?" MEEGET grænseoverskridende !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.