Frøken J. skriver:
Jeg er en total heks for tiden. haha. Ej, jeg er bare SÅ KNOTTEN meget af tiden! Også lige nu. Jeg ved ikke, om man kan se det på mine ansigtsudtryk på nogen af mavebillederne, men jeg var også TOTAL irriteret, da min kæreste skulle tage mavebillederne. Stakkels ham
Han skal også være væk fra mig mandag-søndag næste uge
Vi har kun været adskilt max EN nat før, så en uge er helt uoverskuelig. Snøft. Han skal dække SKanderborgfestivalen journalistisk, men IH altså! Verden er unfair mod Janne, NÅ! Høhø.
Vægten siger +15. Og har gjort det et par uger. Forsøger ikke at tage så meget på her den sidste tid. (Yes, good luck).
Haha, før jeg læste, hvad du skrev, kiggede jeg lige på billeder og tænkte: Ih, hun ser arrig ud på det første billede
Og så læser jeg, at du er i hormonernes vold - Tror du ikke bare du skal voldforkæle ham i aften, så han kun tænker på, at komme hjem til sin gravide kæreste hele ugen i stedet for at tænke: YES!!! STILHED!
Så har du hele ugen til at gå rundt og være småsur, hvis du bare tager dig sammen her til aften.
Men det er sjovt for hvis Sten skal køre hver nat i en weekend, så er der altså nogle weekender, der er bedre end andre. Jeg kan blive så uforklarligt frustreret at jeg bliver helt små-tvær og VILDT ked af det, fordi jeg skal være alene fra 20-06. Stakkels stakkels mænd!
Og nu til det vigtigste: Grrr... Ja, til trods for arrigskab, så er du jo lækker. Ae, ae, ae! OGså med de 15 ekstra kg, som man altså ikke kan se, hvor skulle sidde?
Og ligger hun meget i den højre side - Ligner lidt min mave, når man ser den forfra 
Anmeld