Prinsessens Balsal 32+0 - Hormonella!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Frøken J.

anetteb skriver:

Du har bare sådan en fin mave! en rigtig prinsesse bule

Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Tak søde  Og rart at have nogen man kan pive med!

Det kan du uden tvivl, jeg er nemlig temmelig ynkelig, men skyder mest skylden på hormoner  

Jeg er så dårlig til at være alene når jeg er vant til ikke at være det

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Det kan du uden tvivl, jeg er nemlig temmelig ynkelig, men skyder mest skylden på hormoner  

Jeg er så dårlig til at være alene når jeg er vant til ikke at være det

Også mig Det er slet ikke sjovt! Ens hjem føles pludselig større og mere tomt. Brr.... Heldigvis tager jeg hjem til min mor et par dage, men det er jo heller ikke det samme  

Anmeld

8. august 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Også mig Det er slet ikke sjovt! Ens hjem føles pludselig større og mere tomt. Brr.... Heldigvis tager jeg hjem til min mor et par dage, men det er jo heller ikke det samme

Jeg er helt enig. Jeg har dog prinsessen, men jeg kan jo ikke tage hende med i seng hver aften, for så vænner hun sig bare til at skulle sove derinde og det er ikke meningen, men øv hvor jeg ikke gider at skulle sove alene 

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Jeg er helt enig. Jeg har dog prinsessen, men jeg kan jo ikke tage hende med i seng hver aften, for så vænner hun sig bare til at skulle sove derinde og det er ikke meningen, men øv hvor jeg ikke gider at skulle sove alene 

NEj den er tricky, for det går ikke med de dårlige vaner  Altså jeg kan godt synes det er hyggeligt at være alene hjemme fra tid til anden. Men ikke en hel uge Men hey, det er jo kun tegn på, at vi har nogle skønne mænd, siden vi ikke kan/vil undvære dem! 

Anmeld

8. august 2011

-Milla-

Fin mave, der er sket en del siden de sidste mavebilleder jeg har set.
Nu er der ikke længe til at jeres prinsesse kommer til at danse uden for din mave, hvor blir det spændende.

Anmeld

8. august 2011

Sof

Frøken J. skriver:

NEj den er tricky, for det går ikke med de dårlige vaner  Altså jeg kan godt synes det er hyggeligt at være alene hjemme fra tid til anden. Men ikke en hel uge Men hey, det er jo kun tegn på, at vi har nogle skønne mænd, siden vi ikke kan/vil undvære dem! 

Jeg har heller ikke det store problem med at være alene når det er et par dage, men synes der er lang tid til han kommer hjem igen og tror det er min viden omkring at han ikke bare lige kan komme surprice ind af døren der gør at jeg synes det er træls. Men har min mor og søster 2 opgange væk, dog er det ikke det samme, men det hjælper. Så nu vil jeg tage med min søster ned og træne, så kan det være jeg er så træt i aften at jeg falder hurtigt i søvn 

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

-Milla- skriver:

Fin mave, der er sket en del siden de sidste mavebilleder jeg har set.
Nu er der ikke længe til at jeres prinsesse kommer til at danse uden for din mave, hvor blir det spændende.

Tak  Ja, der sker mere og mere! Må indrømme jeg begynder at blive lidt nervøs. Og mere og mere panisk for fødslen, den har jeg ellers haft det fint med op til nu 

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Jeg har heller ikke det store problem med at være alene når det er et par dage, men synes der er lang tid til han kommer hjem igen og tror det er min viden omkring at han ikke bare lige kan komme surprice ind af døren der gør at jeg synes det er træls. Men har min mor og søster 2 opgange væk, dog er det ikke det samme, men det hjælper. Så nu vil jeg tage med min søster ned og træne, så kan det være jeg er så træt i aften at jeg falder hurtigt i søvn 

Jamen netop.. Man kan ikke bare liiiiige! Jeg prøver at fokusere på den stooore gensynsglæde. Det bliver dejligt. Og så må man bare få lavet så meget som muligt, så tiden suser

Anmeld

8. august 2011

Trine89

hvor er det bare en SUPER lækker mave... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.