Anonym skriver:
Har lige brug for at komme ud med lidt luft.... jeg forholder mig anonym lidt endnu... det er mig som også har skrevet indlægget om at jeg har fundet ud af jeg er gravid med min ex kæreste......
Nu skal jeg da ellers love for der er kommet en reaktion fra ham. Han synes bestemt ikke jeg skal få barnet. Han mener det vil være synd for barnet at blive sat i verden hvor mor og far ikke lever sammen eller er kærester. Som han så fint fik sagt det. Det er ikke lavet i den samme kærlighed som hvis vi var sammen og som sidste gang da vi mistede... og samtidig skal jeg være opmærksom på at hvis jeg får barnet går han i amtet og søger alt han kan. FUld forældremyndighed, bopæl og det hele og så kan jeg da forresten få lov at se barnet når jeg har tid (han mener fordi jeg arbejder i butik til daglig og har en datter i forvejen)
hvad sker der nu lige for det altså???
Jeg er godt klar over at den her lille spire ikke er planlagt men for mig ligger det så fjernt at skulle få fjernet det. Jeg fik en frivillig abort da jeg var 17 år gammel og har siden mange år efter mistet 2 gange... Jeg er 31 år gammel, har et godt job, en okay økonomi og en dejlig familie i nærheden.
Selvfølgelig er jeg ked af at jeg ikke har en mand at dele den her store glæde med og at gå graviditeten igennem med. Det misunder jeg rigtig meget ved dem der har det. Men jeg synes bare ikke det er en grund til at få fjernet et måske sundt og rask lille barn. Og det gør mig rigtig ked af det at han allerede nu sætter sig på bagbenene og truer med bål og brand
når det eneste jeg ønsker er at vi trods alt sammen kan finde ud af det......
nå ved ikke hvad jeg ville med det her.... nok bare lige ha luft tror jeg...... 
Har ikke læst de andre kommentarer, så beklager hvis jeg gentager nogen.. 
Det er ren trussel fra hans side, tror jeg. At han vil presse dig til en abort, fordi du ellers ikke vil kunne se dit barn, fordi han tager det fra dig... Du skal ikke ligge noget i det, han prøver på at skræmme dig til noget du ikke vil.
Du er 31 år, moden og har en fast økonomi, samtidig med at du har en ældre datter, så du har erfaring -plus et veludviklet netværk. Måske barnet ikke er planlagt, eller skabt i kærlighed mellem forældrene, men derfor kan det godt være ønsket og ikke mindst elsket.
Der er meget lille chance for han får barnet fuldt ud, det er kun hvis mor er ude af stand til at varetage barnet at det bliver givet til faderen. Der vil heller ikke blive noget 50-50, da barnet vil være for lille, og skal have tid og plads til at knytte et bånd til én omsorgsperson. Så bare rolig, få barnet, elsk barnet og tag kampen med farmand. Det ku også være han besindede sig senere..
(du får lige et
med på vejen, det trænger du nok til..)