Shibby skriver:
Syntes det er fair at han siger til dig: Enten så får du det fjernet eller også søger han alt. Hvem ville ikke vælge sit barn på fuldtid hvis det absolut skulle til verden når man ved man takket være reglerne har den mulighed. Han er godt stillet. I har de samme rettigheder grundet reglerne fra okt 2007. En far er lige så god som en mor. Ja du kan amme,men der findes mme. I er ligestillede,også i retten. Jeg havde gjort nøjagtigt som ham. Fravælg barnet,det er okay. Men vælger du barnet til verden så søger han ALT for han er ligestillet med dig. Jeg forstår ham 100%. Vil anbefale i får talt sammen om en evt 50-50 ordning hvis du absolut vælger at få det barn..Held og lykke 
Det er jo noget fis det der. Amtet/ ville ALDRIG gi´ham bopælsretten over barnet og sige "så må det jo bare få MME"
Har du nogensinde hørt om at det er sket, med mindre moderen er helt fra den? Nævn bare et tilfælde...
Derudover så har så lille et barn slet ikke godt af en 50/50 ordning, og amtet ville igen ALDRIG gennemtvinge en.
Tror lige du skulle prøve at gennemgå reglerne + evt. sagsakter igen.
Derudover wtf? Man kan da ikke bare sige "enten slår du barnet ihjel, for jeg vil ikke ha´det, eller osse....
Til TS. Bare lad ham søge alt det han vil. Det vinder han ikke en skid på. Tvært imod vil det fremstille ham som 100% usympatisk hvis han går i retten på den måde.
Derudover er det osse et + at du har "storesøster" De kigger nemlig osse på søskendeforhold i sådan en sag.
Til dig. Det er en lortesituation at stå i.
Anmeld