han vil ikke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.010 visninger
30 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Anonym trådstarter

Har lige brug for at komme ud med lidt luft.... jeg forholder mig anonym lidt endnu... det er mig som også har skrevet indlægget om at jeg har fundet ud af jeg er gravid med min ex kæreste......

Nu skal jeg da ellers love for der er kommet en reaktion fra ham. Han synes bestemt ikke jeg skal få barnet. Han mener det vil være synd for barnet at blive sat i verden hvor mor og far ikke lever sammen eller er kærester. Som han så fint fik sagt det. Det er ikke lavet i den samme kærlighed som hvis vi var sammen og som sidste gang da vi mistede... og samtidig skal jeg være opmærksom på at hvis jeg får barnet går han i amtet og søger alt han kan. FUld forældremyndighed, bopæl og det hele og så kan jeg da forresten få lov at se barnet når jeg har tid (han mener fordi jeg arbejder i butik til daglig og har en datter i forvejen) hvad sker der nu lige for det altså???

Jeg er godt klar over at den her lille spire ikke er planlagt men for mig ligger det så fjernt at skulle få fjernet det. Jeg fik en frivillig abort da jeg var 17 år gammel og har siden mange år efter mistet 2 gange... Jeg er 31 år gammel, har et godt job, en okay økonomi og en dejlig familie i nærheden.

Selvfølgelig er jeg ked af at jeg ikke har en mand at dele den her store glæde med og at gå graviditeten igennem med. Det misunder jeg rigtig meget ved dem der har det. Men jeg synes bare ikke det er en grund til at få fjernet et måske sundt og rask lille barn. Og det gør mig rigtig ked af det at han allerede nu sætter sig på bagbenene og truer med bål og brand  når det eneste jeg ønsker er at vi trods alt sammen kan finde ud af det......

nå ved ikke hvad jeg ville med det her.... nok bare lige ha luft tror jeg......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

serinasmor

årh hvor er det bare dumt altså ...

og er det bare mig eller er det ikke lidt dobbelt at han på én gang ikke vil have barnet til verden fordi i ikke er sammen og dernæst vil skille barnet fra sin mor ???

man skulle da mene at når han helst ser barnet har både en mor og en far at han så i det mindste er interesseret i at i begge er en del af det på samme tid ??

nå men det er nok bare mig der undres ..

jeg håber det alt sammen løser sig inden fødselen ... for som jeg læser det er abort ikke en mulighed

serinasmor

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

jamen det er jo også det jeg synes slet ikke hænger sammen altså.

Han beder mig om at få det fjernet med truslen om at hvis jeg ikke gør det så søger han alt han kan i amtet. Aiii altså det kan man da bare ikke altså........  så nej det er bestemt ikke kun dig der undre dig det gør jeg bestemt også...

Ja jeg håber godt nok også det løser sig inden. Godt der er lang tid til endnu.....

Anmeld

7. august 2011

MetteS81

Sikken grim opførsel fra hans side!  Det lyder som om han er fuldstændig desperat, og derfor truer med det ene og det andet hvis du ik får en abort! Måske i afmagt over ik at kunne gøre noget...men han har også været med til at lave barnet, så han må også tage ansvar for det!

Hvis du gerne vil beholde barnet, så synes jeg bestemt du skal gøre det!  Kan sagtens forstå dig når man tænker på din fortid...den lille får ik en mor og far der er sammen nej, men det kan det altså sagtens overleve! Du skal selvfølgelig bare være indstillet på at være alenemor, og er du det, så synes jeg ik du skal tænke mere over det...

Det skal så lige siges at han altså ik kan tage barnet fra dig...det har det jo brug for sin mor og modermælken i det første år ca. Og det er da ligegyldigt at du arbejder i butik! Hvem siger man ik kan være mor bare fordi man gør det?  Det kommer til at være hos dig, og så kan det være i får fælles forældremyndighed og kan deles om det senere...Men det har han vist ik tænkt over i hele den svade med trusler...

Anmeld

7. august 2011

Billemyre

Jeg synes jo sådan set, han er helt i sin ret til at sige, han ikke vil ha' et barn.
Du kan helt selv bestemme, om du vil have det her barn, hvilket det jo lyder til, du vil... Og han er i sin fulde ret til at beslutte, om han vil deltage aktivt.
Men jeg finder også højst mærkværdigt, at han enten absolut ikke vil ha' det, eller også vil ha' det alene uden dig!
Det virker bare som en hævnagt...

Anmeld

7. august 2011

Billemyre

Og så lige en  til dig og  for at I finder en fornuftig løsning, I begge bliver glade for!

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

Mette: ja jeg sys bestemt heller ikke det var en særlig pæn opførsel må jeg nok sige

Føler også lidt det er fordi han føler afmagt over ikke at kunne gøre noget. Men derfra og så til det andet sys jeg er langt ude. Jeg har virkelig ikke gjort andet end at prøve at tale fornuftigt med ham og sagt at han selvfølgelig skal have så stor en rolle i det her som mig og han hjertens gerne må være med til det hele......

Ja jeg har altid været selv med min datter på 6 ( dog af helt andre årsager) så det at være alenemor er ikke uvant for mig og nok også derfor jeg ikke blir så skræmt af tanken..... og ja selvfølgelig kan man være mor fordi man står i butik altså. Hvor herre bevares.

Billemyre: jeg gir dig helt ret at han selvfølgelig har ret til at sige han ikke ønsker at være far. Absolut..... men ja derfra og så til at gå helt over i den anden grøft og pludselig vil ha barnet for sig selv.... jaaaa det forstår jeg ikke.... men glad for du krydser fingre for en god løsning. Jeg vil gøre mit til at finde en god og fornuftig løsning det er helt sikkert....

Anmeld

7. august 2011

norenberg

kender lignende sag og han får ikke fuld forældre myndighed, i kan få fælles hvor han får mulighed for at se barnet hver 14 dag...der skal virkelig være noget psykisk i vejen med en mor hvis barnet ikke bliver ved hende....

Anmeld

7. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MetteS81 skriver:

Sikken grim opførsel fra hans side!  Det lyder som om han er fuldstændig desperat, og derfor truer med det ene og det andet hvis du ik får en abort! Måske i afmagt over ik at kunne gøre noget...men han har også været med til at lave barnet, så han må også tage ansvar for det!

Hvis du gerne vil beholde barnet, så synes jeg bestemt du skal gøre det!  Kan sagtens forstå dig når man tænker på din fortid...den lille får ik en mor og far der er sammen nej, men det kan det altså sagtens overleve! Du skal selvfølgelig bare være indstillet på at være alenemor, og er du det, så synes jeg ik du skal tænke mere over det...

Det skal så lige siges at han altså ik kan tage barnet fra dig...det har det jo brug for sin mor og modermælken i det første år ca. Og det er da ligegyldigt at du arbejder i butik! Hvem siger man ik kan være mor bare fordi man gør det?  Det kommer til at være hos dig, og så kan det være i får fælles forældremyndighed og kan deles om det senere...Men det har han vist ik tænkt over i hele den svade med trusler...

Hopper lige med på denne 

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

Nej har også svært ved at forestille mig at han kan få den fulde forældremyndighed plus bopæls ret..... jeg fejler absolut intet og er en god og stabil mor for min datter jeg har i forvejen og ønsker ikke andet end at finde en fornuftig løsning med manden........

Og trods jeg IKKE ønsker det skal ende ud i skænderier og hva ved jeg. Vil jeg jo til enhver tid kæmpe for mit barn!!!! absolut.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.