Hvorfor!!?!!!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Skouboe

sarahb skriver:

det er bare som om at det ikke er det der skal til, kan du følge mig! Det nytter ikk noget at knække mig for det er ikk dér jeg har ondt. det er i skulderen under skulderbladet og oppe i det bløde punkt over kravenbenet og så stråler det helt sindsygt ud i armen RIGTÌG meget på overarmen i den store muskel og så ned og sætter sig dybt i albuen og så ned i håndledet. Så jeg mister kræfter og den føles tung og død!

Uffe bruger også akupunktur - det udvirkede mirakler på mig. Ellers må du insistere på at lægen sender dig videre i systemet for at blive undersøgt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

sarahb

Skouboe skriver:

Uffe bruger også akupunktur - det udvirkede mirakler på mig. Ellers må du insistere på at lægen sender dig videre i systemet for at blive undersøgt.

Ar været ved læge og fået en blokade. Den virker ikk så måtte ringe tudbrølende og han gir mig nu morfin...

Anmeld

12. august 2011

sarahb

endte ved læge vagten igen i går aftes, fordi morfinen ikke engang kunne tage smerten!!
Min vagtlæge var fantastisk, hun vidste lige hvad det var.. En muskel der er blevet klemt så alle nerver omkring er beskadiget og gir den voldsomme smerte. Musklen skulle regenerere og det kunne tage lidt til, så jeg fik nogle andre piller da morfin og det andet ikke ville virke på disse smerter, som de rigtig nok ikke har gjort. Men de nye piller er fantastiske, de tager smerten så jeg rent faktisk ka noget og ka sove!! WEEEE, har sovet første gang siden i lørdags hvor jeg ikk er vågnet hvert 10 min med mega smerter...WEEEEE

Anmeld

12. august 2011

Barbamama

sarahb skriver:

endte ved læge vagten igen i går aftes, fordi morfinen ikke engang kunne tage smerten!!
Min vagtlæge var fantastisk, hun vidste lige hvad det var.. En muskel der er blevet klemt så alle nerver omkring er beskadiget og gir den voldsomme smerte. Musklen skulle regenerere og det kunne tage lidt til, så jeg fik nogle andre piller da morfin og det andet ikke ville virke på disse smerter, som de rigtig nok ikke har gjort. Men de nye piller er fantastiske, de tager smerten så jeg rent faktisk ka noget og ka sove!! WEEEE, har sovet første gang siden i lørdags hvor jeg ikk er vågnet hvert 10 min med mega smerter...WEEEEE

Ej hvor vildt!!!! Hvor er det godt du kom i kontakt med en der vidste hvad det drejede sig om. Det er jo ikke fedt at du bliver total dopet og det så ikke engang virker! Men SKØNT at høre at de nye piller hjælper og at det går over på et tidspunkt! Jeg har virkelig tænkt på dig!

Anmeld

12. august 2011

sarahb

michella80 skriver:

Ej hvor vildt!!!! Hvor er det godt du kom i kontakt med en der vidste hvad det drejede sig om. Det er jo ikke fedt at du bliver total dopet og det så ikke engang virker! Men SKØNT at høre at de nye piller hjælper og at det går over på et tidspunkt! Jeg har virkelig tænkt på dig!

taaaaak Søde.
Det har været 5 meget hårde og sindsyge dage.. SMERTER, ingen søvn, Omer der skulle arbedjde og 2 børn!! OMG!! Jeg er bare FÆRDIG nu..

Anmeld

12. august 2011

Barbamama

sarahb skriver:

taaaaak Søde.
Det har været 5 meget hårde og sindsyge dage.. SMERTER, ingen søvn, Omer der skulle arbedjde og 2 børn!! OMG!! Jeg er bare FÆRDIG nu..

DET er der sgu ikke noget at sige til!!! Så er det bare om at få hvilet sig nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.