Hvorfor!!?!!!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Har nu taget 2 doser medicin og det kan ikk engang tá smerterne.. Ringede igen til Lægevagten, men det jeg har fået er næst stærkest før morfin og de ikke doserer morfin til sådanne smerter måtte jeh bare holde ud. Fedt!!! Ligger og tuder og vrider mig af smerte og jeg er slet ikk en tøs når det kommer til smerte...! Så det her er crazy!!!

Åh hvor lyder det bare grelt!!! Hvordan går det nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

sarahb

michella80 skriver:

Åh hvor lyder det bare grelt!!! Hvordan går det nu??

desværre stadig af h til.
så var til kiropraktor igen i dag og skal igen fredag

Anmeld

9. august 2011

Barbamama

sarahb skriver:

desværre stadig af h til.
så var til kiropraktor igen i dag og skal igen fredag

Jeg håber han kan få styr på det. Det plejer de at være dygtige til!

Anmeld

10. august 2011

sarahb

idag var forsøget massage, 1 times massage fik jeg på skulderen. Det gør stadig MF ondt!! jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Bliver nød til at tage de morfin ligende piller for at holde mig selv ud..
Er der ikk en der har styr på sådan noget her, hvis jeg beskriver!!!! HJÆLP, jeg er så desperat..
Skal til læge i morgen hvis de har åben og tid.

Anmeld

10. august 2011

Skouboe

Hvad med at prøve en anden kiropraktor? Jeg gik hos en rigtig dygtig fyr på Nørrebro. Han savner jeg stadig. Uffe et eller amdet. Lad mig lige finde et link.

Anmeld

10. august 2011

Skouboe

10. august 2011

sarahb

Skouboe skriver:

Hvad med at prøve en anden kiropraktor? Jeg gik hos en rigtig dygtig fyr på Nørrebro. Han savner jeg stadig. Uffe et eller amdet. Lad mig lige finde et link.

det er bare som om at det ikke er det der skal til, kan du følge mig! Det nytter ikk noget at knække mig for det er ikk dér jeg har ondt. det er i skulderen under skulderbladet og oppe i det bløde punkt over kravenbenet og så stråler det helt sindsygt ud i armen RIGTÌG meget på overarmen i den store muskel og så ned og sætter sig dybt i albuen og så ned i håndledet. Så jeg mister kræfter og den føles tung og død!

Anmeld

10. august 2011

Barbamama

Det lyder altså helt sindssygt det der! Det lyder jo nærmest som om der er noget der skal sættes på plads igen!

Anmeld

10. august 2011

sarahb

michella80 skriver:

Det lyder altså helt sindssygt det der! Det lyder jo nærmest som om der er noget der skal sættes på plads igen!

Har læst lidt, mistænker diskusprolaps men aner ikk om det kan gøre såååå ondt. Michella jeg er ikk en piv skid. Men jeg tuder flere gange om dagen selv om jeg tager de mega stærke piller.. Det er ulideligt..

Anmeld

10. august 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Har læst lidt, mistænker diskusprolaps men aner ikk om det kan gøre såååå ondt. Michella jeg er ikk en piv skid. Men jeg tuder flere gange om dagen selv om jeg tager de mega stærke piller.. Det er ulideligt..

Ej men de må sgu da tage dig seriøst! Har du talt med din læge igen? Du må jo sige at hverken kiropraktor eller fys hjælper på dig. Så må de scanne dig eller tage et røntgen. Kiropraktoren kan tage et røntgenbillede af dig på klinikken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.