Hvorfor!!?!!!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.476 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. august 2011

sarahb

Skal jeg vågne kl. 2 og have en nerve i skulderen i klemme der strækker sig i hele armen og nakken. Har taget smerte stillende og ligger med varme pude, men lige lidt hjælper det ..! Har så ondt jeg tuder.. Avvvvvv!!

I sover nok alle sammen, men måtte bar ud med det.. Avvvvvvv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

sarahb

Er stadig vågen med en nerve i klemme, det bliver dælme en LANG dag.

Anmeld

7. august 2011

Rosa

Åååh, nej!!! Jeg kender det alt for godt - det gør herrenas!!!  Av!!!! Jeg sender dig al den gode ryg-karma jeg tydeligvis ikke selv bruger til noget og ønsker dig god bedring! Knuus!! 

Anmeld

7. august 2011

sarahb

Rosa skriver:

Åååh, nej!!! Jeg kender det alt for godt - det gør herrenas!!!  Av!!!! Jeg sender dig al den gode ryg-karma jeg tydeligvis ikke selv bruger til noget og ønsker dig god bedring! Knuus!! 

det gør såååå ondt... Og Omer er selvfølgelig på arbejde

avvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv!!!!

Anmeld

7. august 2011

<3

Hold op du er hårdt ramt smukke!!! Afsted med al min gode ryg karma - og min virker så du kan blive rask! Det er ikke til at holde ud og slet ikke når du også er alene med drengene! Knus

Anmeld

7. august 2011

sarahb

mrs X skriver:

Hold op du er hårdt ramt smukke!!! Afsted med al min gode ryg karma - og min virker så du kan blive rask! Det er ikke til at holde ud og slet ikke når du også er alene med drengene! Knus

Ja og er barnepige for deres fætter på 1,8 år...
Pyha...!

Thanks for the karma

Anmeld

7. august 2011

Barbamama

AAAV det lyder ikke sjovt!!! Stakkels dig!!! Kan Omer ikke massere dig???

Anmeld

7. august 2011

sarahb

michella80 skriver:

AAAV det lyder ikke sjovt!!! Stakkels dig!!! Kan Omer ikke massere dig???

Har været nødsaget pga smerter at tá til Lægevagten da jeg stadig ikk har sovet siden kl.2 i nat pga smerter og de er blevet værre... Det er et led i min ene ryg hvirvel der er gået af led så skal til kiropraktor hvis eg kan finde en med ledig tid i morgen. Indtil da er det på mildt morfin...

Anmeld

7. august 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Har været nødsaget pga smerter at tá til Lægevagten da jeg stadig ikk har sovet siden kl.2 i nat pga smerter og de er blevet værre... Det er et led i min ene ryg hvirvel der er gået af led så skal til kiropraktor hvis eg kan finde en med ledig tid i morgen. Indtil da er det på mildt morfin...

OH shit! Ja så kan det ikke masseres væk! Det er da helt sindssygt!!!! Puha... Håber det kan hjælpe dig! Man kan heldigvis ofte komme hurtigt til hos en kiropraktor!

Anmeld

7. august 2011

sarahb

michella80 skriver:

OH shit! Ja så kan det ikke masseres væk! Det er da helt sindssygt!!!! Puha... Håber det kan hjælpe dig! Man kan heldigvis ofte komme hurtigt til hos en kiropraktor!

Har nu taget 2 doser medicin og det kan ikk engang tá smerterne.. Ringede igen til Lægevagten, men det jeg har fået er næst stærkest før morfin og de ikke doserer morfin til sådanne smerter måtte jeh bare holde ud. Fedt!!! Ligger og tuder og vrider mig af smerte og jeg er slet ikk en tøs når det kommer til smerte...! Så det her er crazy!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.