Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaSoefelt skriver: Når du går ind på deres hjemmeside og går ind under sofaborde så er det bord nr 2.. Var det det du mente?
Når du går ind på deres hjemmeside og går ind under sofaborde så er det bord nr 2.. Var det det du mente?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Du kan bedre forestille dig farven ved at se på billed nr 10 tror jeg
Du kan bedre forestille dig farven ved at se på billed nr 10 tror jeg
Lige præcis det jeg mente jeg tror der en fejl på hjemmesiden, for jeg kan ikke åbne de individuelle billeder op, men jeg har en forestilling om det nu, jeg prøver at se om det virker i morgen. Tak for forsøget!
Malli skriver: Lige præcis det jeg mente jeg tror der en fejl på hjemmesiden, for jeg kan ikke åbne de individuelle billeder op, men jeg har en forestilling om det nu, jeg prøver at se om det virker i morgen. Tak for forsøget!
CamillaSoefelt skriver: Sælges!!Super fint sofabord, ca 3år gammelt..Det er som det på billedet, med samme antal rum og funktioner. Men det er hvidt der hvor det lyseste brune er og mørkegråt glas der hvor den lidt mørkere farve er... Skal nok sætte et billed ind af det, har bare ikke lige mit kam her, men hvis nogen vil se billed af det kan jeg hurtig sende mms!!På den grå glasflade er der self brugsridser, men det kommer der jo. Og intet slemt.. Så er der en lille misfarvning på det hvis pga der har stået the der, men heller ikke slemt. Ellers er der ikke noget...Kom med et bud!!Nypris: 4300kr
Sælges!!Super fint sofabord, ca 3år gammelt..Det er som det på billedet, med samme antal rum og funktioner. Men det er hvidt der hvor det lyseste brune er og mørkegråt glas der hvor den lidt mørkere farve er... Skal nok sætte et billed ind af det, har bare ikke lige mit kam her, men hvis nogen vil se billed af det kan jeg hurtig sende mms!!På den grå glasflade er der self brugsridser, men det kommer der jo. Og intet slemt.. Så er der en lille misfarvning på det hvis pga der har stået the der, men heller ikke slemt. Ellers er der ikke noget...Kom med et bud!!Nypris: 4300kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128