Sofabord fra BoConcept

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.572 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. august 2011

CamillaSoefelt

Sælges!!

Super fint sofabord, ca 3år gammelt..

Det er som det på billedet, med samme antal rum og funktioner. Men det er hvidt der hvor det lyseste brune er og mørkegråt glas der hvor den lidt mørkere farve er... Skal nok sætte et billed ind af det, har bare ikke lige mit kam her, men hvis nogen vil se billed af det kan jeg hurtig sende mms!!

På den grå glasflade er der self brugsridser, men det kommer der jo. Og intet slemt.. Så er der en lille misfarvning på det hvis pga der har stået the der, men heller ikke slemt. Ellers er der ikke noget...

Kom med et bud!!

Nypris: 4300kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Malli

CamillaSoefelt skriver:

Sælges!!

Det er som det på billedet, med samme antal rum og funktioner. Men det er hvidt der hvor det lyseste brune er og mørkegråt glas der hvor den lidt mørkere farve er... Skal nok sætte et billed ind af det, har bare ikke lige mit kam her, men hvis nogen vil se billed af det kan jeg hurtig sende mms!!

På den grå glasflade er der self brugsridser, men det kommer der jo. Og intet slemt.. Så er der en lille misfarvning på det hvis pga der har stået the der, men heller ikke slemt. Ellers er der ikke noget...

Kom med et bud!!

der er ikke noget billed 

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

CamillaSoefelt skriver:

Sælges!!

Kom med et bud!!

http://www.boconcept.dk/Sofaborde.aspx?ID=83573&am p;imageid=4171

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

Malli skriver:

der er ikke noget billed 

Nu kom der et link, mit bord er dog hvidt med noget gråt på SÅ fedt

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

CamillaSoefelt skriver:

Når man så kommer derind, så tryk på sofaborde ude til venstre, så kommer de alle frem og så kan man se på hvilken måde det åbner op

Anmeld

6. august 2011

Malli

CamillaSoefelt skriver:

Ved ikke om det er min computer, men jeg når jeg kommer ind på hjemmesiden, står den længe og tænker  for at få billedet frem, og når den stopper, kommer der intet billed? 

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

Malli skriver:

Ved ikke om det er min computer, men jeg når jeg kommer ind på hjemmesiden, står den længe og tænker  for at få billedet frem, og når den stopper, kommer der intet billed? 

Det var sku da underligt?? Min comp vil gerne vise det nemlig

Du kan sende mig dit nummer el mail i en PB så sender jeg gerne billed til dig via min mobil

Anmeld

6. august 2011

Malli

kan du ikke tælle billederne under kategorien sofaborde, og give mig billednummeret på det sofabord det er? ellers sender jeg dig lige en besked 

Anmeld

6. august 2011

Malli

CamillaSoefelt skriver:

kan du ikke tælle billederne under katagorien sofaborde, og give mig billednummeret på det sofabord det er? ellers sender jeg dig lige en besked 

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

Malli skriver:

kan du ikke tælle billederne under kategorien sofaborde, og give mig billednummeret på det sofabord det er? ellers sender jeg dig lige en besked 

Når du går ind på deres hjemmeside og går ind under sofaborde så er det bord nr 2.. Var det det du mente?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.