Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tropez skriver: Mange tak søde og.tak for besøget og hjælpen det var rigtig godt og brugbart, men for pokkker det er dejligt at være hjemme i vante omgivelser
Mange tak søde og.tak for besøget og hjælpen det var rigtig godt og brugbart, men for pokkker det er dejligt at være hjemme i vante omgivelser
Skønt at få lov at se hende, Per er helt vild nu og kan ikke vente til vi skal igang igen... GG... Og det var da så lidt, sig til hvis der er noget vi kan hjælpe med en anden gang... Vi bor jo så tæt på.. Jeg håber i får hvilet lidt!!! Og jeg spade, jeg glemte kortet jeg har lavet til jer.. Det må i have til gode næste gang jeg bare må begave prinsessen med noget.. .. Pas på jer selv, vi ses snart.. KRAMMER..
Stort tillykke, hun ser virkelig skøn ud....
Stort tillykke med din lille datter..... Sikke nogen skønne tøser der kom til verden den dag
Tillykke med din fine datter
MaleneF skriver: Stort tillykke med hende
Mange tak skal du have
Fru.F.O.N.2011 skriver: Stort tillykke med lille Sarah Hvor hun dog ligner sig selv fra scanning og nu Smiler... Glæder mig til fb hehe..
Stort tillykke med lille Sarah Hvor hun dog ligner sig selv fra scanning og nu Smiler... Glæder mig til fb hehe..
Stort tillykke og hvor er hun da skøn
Mette&Alexander skriver: Stort tillykke, hun ser virkelig skøn ud....
Mange tak, hun er også virkelig skøn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128