Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SDtort tillykke med den lille smuksak, hun er bare for lækker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stort tillykke med den skønne pige...
Kofoed. skriver: Hun er jo bare skøn og ser rigtig sød ud. Ligesom hendes mor Tillykke til jer alle tre, glæder mig til endnu flere billeder og updates
Hun er jo bare skøn og ser rigtig sød ud. Ligesom hendes mor Tillykke til jer alle tre, glæder mig til endnu flere billeder og updates
komodo skriver: SDtort tillykke med den lille smuksak, hun er bare for lækker
Baby-støv skriver: stort tillykke med den skønne pige...
Tropez skriver: Min helt fantastiske datter Sarah, kom til verden med fuld skrue kl. 12.40 d. 4 Aug. 2011, hun vejede ved fødslen 3450gr og er 52 cm, hun kom til verden i en enkelt presseve, så hun havde mega fart på. en fødselsberetning kommer lidt senere, lige nu er jeg bare glad for endeligt at være kommet hjem. og så lige et par billeder Billed 1 er 3d scanning ( lidt sjovt om i mener hun ligner) og billed 2 er fra idag, da vi skulle hjem
Min helt fantastiske datter Sarah, kom til verden med fuld skrue kl. 12.40 d. 4 Aug. 2011, hun vejede ved fødslen 3450gr og er 52 cm, hun kom til verden i en enkelt presseve, så hun havde mega fart på.
en fødselsberetning kommer lidt senere, lige nu er jeg bare glad for endeligt at være kommet hjem.
og så lige et par billeder
Billed 1 er 3d scanning ( lidt sjovt om i mener hun ligner)
og billed 2 er fra idag, da vi skulle hjem
kæmpe kæmpe kæmpe stor tillykke med den lille ny... stor til jer
Tropez skriver: Tak for de søde ord, glæder mig til at vise hende frem, glæder mig nu osse til at se din fine baby
Tak for de søde ord, glæder mig til at vise hende frem, glæder mig nu osse til at se din fine baby
channie-g skriver: kæmpe kæmpe kæmpe stor tillykke med den lille ny... stor til jer
KÆMPE STORT TILLYKKE!!!!!!
Hvor er hun bare mega dejlig!
endelig fik i jeres lille drømme baby! så fantastisk
jeg synes godt man kan se at 3D billedet ligner hende især på næsen og munden!
stort knus herfra!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128