Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maalene skriver: Stort tillykke med lille Sarah - hvor er hun da bare skøn
Stort tillykke med lille Sarah - hvor er hun da bare skøn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: KÆMPE STORT TILLYKKE!!!!!! Hvor er hun bare mega dejlig! endelig fik i jeres lille drømme baby! så fantastisk jeg synes godt man kan se at 3D billedet ligner hende især på næsen og munden! stort knus herfra!
KÆMPE STORT TILLYKKE!!!!!!
Hvor er hun bare mega dejlig!
endelig fik i jeres lille drømme baby! så fantastisk
jeg synes godt man kan se at 3D billedet ligner hende især på næsen og munden!
stort knus herfra!
NNM skriver: stort tillykke. hvor er hun bare kær.
stort tillykke. hvor er hun bare kær.
Tropez skriver: Mange tak skal du ha
Mange tak skal du ha
Tropez skriver: Min helt fantastiske datter Sarah, kom til verden med fuld skrue kl. 12.40 d. 4 Aug. 2011, hun vejede ved fødslen 3450gr og er 52 cm, hun kom til verden i en enkelt presseve, så hun havde mega fart på. en fødselsberetning kommer lidt senere, lige nu er jeg bare glad for endeligt at være kommet hjem. og så lige et par billeder Billed 1 er 3d scanning ( lidt sjovt om i mener hun ligner) og billed 2 er fra idag, da vi skulle hjem
Min helt fantastiske datter Sarah, kom til verden med fuld skrue kl. 12.40 d. 4 Aug. 2011, hun vejede ved fødslen 3450gr og er 52 cm, hun kom til verden i en enkelt presseve, så hun havde mega fart på.
en fødselsberetning kommer lidt senere, lige nu er jeg bare glad for endeligt at være kommet hjem.
og så lige et par billeder
Billed 1 er 3d scanning ( lidt sjovt om i mener hun ligner)
og billed 2 er fra idag, da vi skulle hjem
Stort tillykke med lille Sarah. Hun er da helt vildt lækker! Og lyder til at det var en skøn fødsel.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Stort tillykke med lille Sarah. Hun er da helt vildt lækker! Og lyder til at det var en skøn fødsel.
KÆMPE TILLYKKE MED HENDE IGEN!!! HUN ER BARE DEN SMUKKESTE BABY PIGE!!!!!!!
ønskebarn74 skriver: KÆMPE TILLYKKE MED HENDE IGEN!!! HUN ER BARE DEN SMUKKESTE BABY PIGE!!!!!!!
Stort tillykke med lille Sarah Hvor hun dog ligner sig selv fra scanning og nu Smiler... Glæder mig til fb hehe..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128