Renlig hvornår dag/nat netbleen af hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2009

Hertzum77

Caroline var 2 år og 3 måneder da hun smed bleen, både om dagen og om natten. Emma er 1½ og bruger stadig ble.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2009

Pia.

Mine tre børn har været ca. 2½ år da de smed bleen plus/minus et par mdr.

Mikkel var den hurtigste han smed bleen både nat og dag med det samme
Mille havde sin ble på om natten lidt længere - husker ikke hvor længe, men til hun var omkring 3 år
og Mads som er 2 år og 10 mdr. bruger heller ikke ble mere, dog nogle nætter vælger jeg det hvis han ikke har fået tisset inden vi skulle sove ....

Knus Pia....

Anmeld

3. februar 2009

Louise mortil4

Frea har smidt dagbleen for ca 1 månede siden, hun bliver 3 her den 17 februar. Natbleen har hun stadig.

Anmeld

4. august 2009

Avi

Naja var 2 år  3mdr. da hun smed bleen, det gik rigtig godt da det var dejlig varmt og det var vildt underligt kun at have et par underbukser med som reserve...  Hun var blefri dag og nat med det samme, jeg tror dog at David bliver lidt ældre da drenge er længere om at smide bleen...(der er fysisk)
Avi

Anmeld

4. august 2009

Anja75

Min ældste datter Liesel smed bleen da hun var 2 år og 4 mdr. Jeg kan ikke huske hun brugte natble, så jeg mener det hele røg på een gang.
Min yngste var derimod kun knap 2 år (1 å og 11 mdr for at være præcis). Hun brugte natble et par uger efter og var så også ren om natten. Grunden til at det gik så stærkt var, at hendes kusine som er en måned ældre blev hurtigt renlig og de to piger så jo op til hinanden og ville de samme ting  Så det var nemt for os!
Det sjoveste var dog at pludselig kunne de passe bukser igen der egentlig var blevet for små da de blev længere af at der ikke var den store rumpe mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.