Renlig hvornår dag/nat netbleen af hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.124 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. januar 2009

stinemiss

Hvornår var jeres barn/børn renlige og hvornår smed de natble

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Honningblomst

Min den ældste søn smed dag og natble samtidig og der var han 2 år og 11 mdr.
Nummer to søn var 2½ år da han smed dagbleen og et par måneder senere også natbleen og min mindste mand var 2år og 3 mdr. da han smed dagbleen og natbleen har han endnu...2 år 9 mdr. er han nu. Bleen er dog for det meste tør...

Knus..

Anmeld

2. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Min datter var lige fyldt 3 da hun stoppede med at bruge ble om dagen.
Desværre har hun stadig ikke smidt natbleen, selvom hun nu er 4½

Hun vil selv meget gerne sove uden ble, men hun tisser simpelthen i sengen hver gang vi prøver... det er faktisk lidt synd for hende, for hun vil så gerne være en stor pige der ikke bruger ble!

Min søn på 2 år og 4 måneder bruger stadig ble.

Rikke.

Anmeld

2. januar 2009

wamse

Kasper var 3.3 år da han smed bleen og Michael var 2.8 da han kom af med bleen, ingen af dem har haft en ble om natten fra de tidspunkter af. Lærke har ikke smidt endnu, hun er 2.9 år, men mon ikke hun når det

Anmeld

2. januar 2009

jolu

Min ældste sønd var 2½ da både dag og natble røg og aldrig nogle uheld herefter

Joshua var 2½ da dagbleen røg og 3 da natbleen blev gemt væk

Anmeld

2. januar 2009

pusling30

Min den ældste Simon smed dagbleen da han var 3½ år og natbleen røg så lige inden han fyldte 4 år.
Sebastian smed dagbleen i sommeren 08 da han var 3,3 år og natbleen røg en måneds tid efter.
Lukas bruger stadig ble da han kun er 17 md..

Anmeld

3. januar 2009

Katjaro

stinemiss skriver:

Hvornår var jeres barn/børn renlige og hvornår smed de natble

Dicte var 2 år og 8 måneder da hun smed bleen - både dag og nat.

I månederne inden bleen røg, havde hendes ble været helt tør om morgenen. Så vi var ikke i tvivl om at hun kunne holde sig tør om natten.

Det var rent faktisk vuggestuen der foreslog at vi tog bleen af hende. Og som sagt så gjort. Havde måske uheld den første uge. Det var det.

Hilsen Katja

Anmeld

3. januar 2009

fam.4xc

Caroline var lige blevet 3 da hun smed bleen i sommers... og har kun haft et par små uheld hvis hun ik lige har ku nå at åbne bukserne eller hive kjolen ned Natbleen smed hun et par måneder efter... hun v ille så gerne selv af med den og kun sove i underbukser, så hun fik lov og prøve og vi har ALDRIG har nat uheld... så hun var jo klar

Anmeld

16. januar 2009

Tina2

Min datter var 2 år og 3 mdr da hun smed bleen... Fra hun fik den af gav jeg hende den på om natten i 5 nætter og den var tør, så på under en uge var hun blefri dag og nat....

Anmeld

16. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Idun var lige præcis 2,5 år, da hun smed dagsbleen. Inden det havde hun haft rigtig rigtig mange tøre nætter, dog med ble på og hun sov bedre uden, så vi smed hurtigt nattebleen. Dog kan jeg ikke helt huske præcis HVORNÅR det var. Men hun var 2½ år, med dagsbleen og lige næsten samtidig med nattebleen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.