Hvad vægttab gør ved bryster...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2009

Honningblomst

jolu skriver:

Har absolut ikke lyst til at få lavet mine bryster om fordi jeg har født/ammet....de er en del af mig, ogde fleste bryster kan trimmes op ved ganske almindelig gymnastik og træning af brystmskulaturen.

Synes det er ualmindeligt grimt med fake bryster.....uanset størrelse og gørelse....

hahahahaha..-griner- velkommen i virkelighedens verden....du kan træne musklerne over brysterne, men ikke brysterne...
Og ja, fake bryster KAN være grimme, men der er da mange smukke bryster også..
NU er mine så hverken fake eller grimme...de er smukke, ligesom resten af mig...inde som udenpå.
Men hvis man synes ens indre stemmer overens med ens ydre, så er det da dumt at ændre noget, ikke...
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

starsofheaven

det vil jeg da meget gerne se

Anmeld

2. januar 2009

jolu

nu har jeg ammet tvillinger i 8 mdr. og Elias her 9 år efter også i 8 mdr.....og mine bryster hverken hænger eller noget....men er gode velformede bryster......som er fået ved almindelig gymnastik og daglig træning, så jeg er skam ganske ganske nærværende.....

men nu har jeg heller ikke en E skål men en beskeden 80 B/C skål...

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

jolu skriver:

nu har jeg ammet tvillinger i 8 mdr. og Elias her 9 år efter også i 8 mdr.....og mine bryster hverken hænger eller noget....men er gode velformede bryster......som er fået ved almindelig gymnastik og daglig træning, så jeg er skam ganske ganske nærværende.....

men nu har jeg heller ikke en E skål men en beskeden 80 B/C skål...

Ja, det er fordelen ved små bryster, der er ikke meget der kan hænge der...men tro ikke at gymnastik og træning kan redde meget der.

Og nu er det nok heller ikke amning der ødelægger flest bryster, men derimod vægttab...jeg har tabt 600g pr. bryst, så alt andet lige må indpakningen jo bliver for stor til indholdet.
Men jeg ville nu nødig undvære mine relativt store bryster...de er jo en del af mig og passer til mig...

Me det vigtigste er jo at være tilfreds...som du er og jeg er..

Anmeld

2. januar 2009

Kvindemin

Eva skriver:

hahahahaha..-griner- velkommen i virkelighedens verden....du kan træne musklerne over brysterne, men ikke brysterne...
NU er mine så hverken fake eller grimme...de er smukke, ligesom resten af mig...inde som udenpå.
Men hvis man synes ens indre stemmer overens med ens ydre, så er det da dumt at ændre noget, ikke...
Knus Eva...

Træne dem
Har da aldrig hørt mage til det før
Det kan man squ da godt nok ikke.

De er super Eva
Og vi er glad for vores bryster :p

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

Chritinap skriver:

Træne dem
Har da aldrig hørt mage til det før
Det kan man squ da godt nok ikke.

De er super Eva
Og vi er glad for vores bryster :p

Tak, søde....og ja, det er vores bryster ...helt perfekte og smukke...

Anmeld

2. januar 2009

Rasmine

jolu skriver:

Har absolut ikke lyst til at få lavet mine bryster om fordi jeg har født/ammet....de er en del af mig, ogde fleste bryster kan trimmes op ved ganske almindelig gymnastik og træning af brystmskulaturen.

Synes det er ualmindeligt grimt med fake bryster.....uanset størrelse og gørelse....

Kan ikke se hvorfor FAKE bryster skulle være grimme, medmindre de er overdrevne store.

Synes IKKE hængebryster er pæne, ej heller selvom de er lige lange.

Og jeg gad da godt vide hvilke øvelser som strammer op mv., for kunne godt selv trænge lidt.

Anmeld

2. januar 2009

Rasmine

Eva, må jeg i øvrigt se dine FAKE bryster?

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

Mebach skriver:

Eva, må jeg i øvrigt se dine FAKE bryster?

ja, da-griner- det må du gerne....og før var de så naturlige og lige lange-griner

Anmeld

2. januar 2009

Miamaja

Eva skriver:

Knus Eva...

jeg vil osse gerne se og dine er jo ikke fake. du har jo ikke noget silikone eller andet uaegte i... saa synes jeg ikke man kan sige de erfake

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.