Hvad vægttab gør ved bryster...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2009

Heidi.

Det ser sørme godt ud... Det forstår jeg godt du fik lavet..

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Det ser sørme godt ud... Det forstår jeg godt du fik lavet..

Kh Heidi

Tak...alle der ser billederne siger også de godt kan forstå det,....enten nye bryster eller også skulle min krop kunstigt ældes så det passede sammen-griner

Anmeld

2. januar 2009

Christinahr

Jeg vil da også gerne se hvordan jeg kommer til at se ud

Anmeld

2. januar 2009

Stumpen

Altså jeg er jo så nysgerrig af natur, så jeg vil også gerne se ;O)
Qnus Anja..

Anmeld

2. januar 2009

Stumpen

Hold da op en forskel.. Men det der slår mig alleremest er det spørgsmål du har fået en gang i dag og som jeg virkelig heller ikke kan forstå nu hvor jeg har fået skind/syn for sagen.. Hvor på kroppen har du tænkt dig at smide 4 kg??????? ;O)

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

Stumpen skriver:

Hold da op en forskel.. Men det der slår mig alleremest er det spørgsmål du har fået en gang i dag og som jeg virkelig heller ikke kan forstå nu hvor jeg har fået skind/syn for sagen.. Hvor på kroppen har du tænkt dig at smide 4 kg??????? ;O)

Ja, ikke...det er virkelig en kæmpe forskel.

Tja, min mave, hofter, lår, ansigt, arme...bare sådan lidt rundt omkring...vil gerne holde vægten lige under 60 kg, der har jeg det bare bedst...

Knus og tak-smiler

Anmeld

2. januar 2009

Astrid P

Eva skriver:

Så synes jeg ikke du skal se dem-griner

Ahr, kom nu... Jeg tør godt! Så må jeg jo bare få dem lavet hvis de bliver helt slemme, ikke?

Anmeld

2. januar 2009

Diana...

Stumpen skriver:

jeg tænkte præsis det samme

Anmeld

2. januar 2009

Stumpen

Eva skriver:

Ja, ikke...det er virkelig en kæmpe forskel.

Tja, min mave, hofter, lår, ansigt, arme...bare sådan lidt rundt omkring...vil gerne holde vægten lige under 60 kg, der har jeg det bare bedst...

Knus og tak-smiler

Du har sikkert ret, men handler det i bund og grund ikke mere om opstramning end vægttab nu?? Du skal passe på det ikke bliver for meget, for det er altså heller ikke kønt ;O)

Qnus Anja -der vejer alt alt for meget, men godt kan lyde klog alligeveller ;O)

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

Stumpen skriver:

Du har sikkert ret, men handler det i bund og grund ikke mere om opstramning end vægttab nu?? Du skal passe på det ikke bliver for meget, for det er altså heller ikke kønt ;O)

Qnus Anja -der vejer alt alt for meget, men godt kan lyde klog alligeveller ;O)

hæhæ....jeg skal også igang med opstramning mandag faktisk, har jo ikke måtte dyrke motion i 6 uger...men 60 kg til 165cm, er det ikke meget passende...det er i hvert fald ikke lidt...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.