Hvad vægttab gør ved bryster...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2009

ekzunz

Jeg vil bestemt også gerne se!! Så bliver jeg måske lidt mere motiveret til selv at gøre noget ved mine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hej Eva

Jeg vil også meget gerne se dem...

Rikke.

Anmeld

2. januar 2009

Mathilde

Hej Eva

Jeg vil rigtig gerne se det flotte resultat
Så kan jeg glæde mig til det bliver min tur til at få mine hævet

Knus

Anmeld

2. januar 2009

Tullebobs

Hej Eva

Jeg vil da osse gerne se Selvom det er det indre der tæller, gør det jo ikke noget at indpakningen er flot

Kh Trine

Anmeld

2. januar 2009

ekzunz

Wauw!!!!! De er godt nok flotte!!!! Har du så også fået lavet brystvorten mindre? Eller det gør man måske altid? Jeg skal da helt sikkert ha' lavet mine.
Hvor har du fået lavet dem henne???

Anmeld

2. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hold da op, hvor er de blevet flotte
Kan godt forstå du er glad for resultatet.

Vil også gerne have gjort noget ved mine, de er blevet temmelig slappe efter amning

Har du fået fyldt noget i dine, eller er de "bare" blevet løftet?

Rikke.

Anmeld

2. januar 2009

Mimic

jeg vil da også meget gerne se det flottet resultat, da jeg selv går og overvejer det

fra linda

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

Znuzke skriver:

Wauw!!!!! De er godt nok flotte!!!! Har du så også fået lavet brystvorten mindre? Eller det gør man måske altid? Jeg skal da helt sikkert ha' lavet mine.
Hvor har du fået lavet dem henne???

Tak, smiler- jeg er også virkelig glad for dem...først da de blev lavet det virkelig gik op for mig hvor hæmmet jeg havde været af mine bryster og hvor ked af det...de er alle 38000kr værd.
Brystvorten tror jeg altid laves mindre, hvis de da er store..men det er de jo tit på store bryster.
Har fået dem lavet hos Anna Jørgense i Roskilde...hun skulle være en af de aller bedste til bryster, i hele verden...www.speciallaegerne.dk
Hun er nok dyrest og du kan få lavet løft for under 20000kr i Danamrk..men det turde jeg ikke...med det dårlige udgangspunkt og når jeg laver noget om på mig selv, så vil jeg i hvert fald gøre alt jeg kan for at resultatet bliver godt.
Hun opererer heller ikke alle...mener hun kvinden er for tyk, så skal der tabes kilo først og mener hun ikke det er nødvendigt, så siger hun nej.
Men virkelig dygtig kvinde...
De beddste anbefalinger herfra...
Knus..

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

Rikke skriver:

Hold da op, hvor er de blevet flotte
Kan godt forstå du er glad for resultatet.

Vil også gerne have gjort noget ved mine, de er blevet temmelig slappe efter amning

Har du fået fyldt noget i dine, eller er de "bare" blevet løftet?

Rikke.

Tak, jeg kan også stadig stå og kikke på dem og tænke VILDT, det er mine...jeg har aldrig haft bryster der ikke hang...bare været store, men selvfølgelig mere faste.

Jeg har ikke fået noget i...det er kun mig...fra at være en laaaaaang 75E, så er jeg nu en fast 75E...så det er jo et godt bytte.

Og det gjorde SLET IKKE ondt bagefter...

Knus..

Anmeld

2. januar 2009

jolu

Har absolut ikke lyst til at få lavet mine bryster om fordi jeg har født/ammet....de er en del af mig, ogde fleste bryster kan trimmes op ved ganske almindelig gymnastik og træning af brystmskulaturen.

Synes det er ualmindeligt grimt med fake bryster.....uanset størrelse og gørelse....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.