Lille gale apparat. (Til andre med temperamentsfulde aber)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2009

bette

Loggidut skriver:

nej, jeg sætter hende kun ind, når jeg kan mærke vi ikke kan nå på bølgelængde...du ved, når hun skriger i en endeløs rutine...hvor ingen kan snakke sammen, eller hvor ingen kan komme i nærheden af hende, uden hun går helt bananas...

nej hvis hun slår, så kigger jeg gerne på hende, og siger kraftigt nej...mens jeg kigger olmt på hende...det kan så resultere i en af de skrigeture...og gør det det...så ryger hun ind, men jeg bruger det nu ikke som en straf til alt...der skal selvfølgelig også være plads til dumheder og snak...

de ture jeg mener, er jo dem der gerne kommer når man rører i gryder, eller ikke lige kigger på hende når hun forlanger det.
de ture hun får hvor kommunikation er en umulighed, og hun bare stikker i et skrig, til hun mener hun får trumfet sin mening igennem

okay så er jeg helt med.. sorrry blondinen i mig er lidt fremme i skoene..

jamen mikkel får bare skrigture konstant lige i tiden og jeg kan slet ikke komme ind til ham.. det er som om han er i en anden verden eller sådan noget... og hvis jeg tager ham op til mig så skriger han bare endnu mere og slår os og vrider sig som en ål.. sætter jeg ham så fra mig ja så skriger han bare dobbelt.. og kaster sig rundt. men måske han lige har brug for fred for mig.. kan da altid prøve og se om det virker.. om turene så er lidt hurtigere overstået...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Loggidut

bette skriver:

okay så er jeg helt med.. sorrry blondinen i mig er lidt fremme i skoene..

jamen mikkel får bare skrigture konstant lige i tiden og jeg kan slet ikke komme ind til ham.. det er som om han er i en anden verden eller sådan noget... og hvis jeg tager ham op til mig så skriger han bare endnu mere og slår os og vrider sig som en ål.. sætter jeg ham så fra mig ja så skriger han bare dobbelt.. og kaster sig rundt. men måske han lige har brug for fred for mig.. kan da altid prøve og se om det virker.. om turene så er lidt hurtigere overstået...

ja netop de der ture...det er dem jeg snakker med...

men lad nu være med at blive blødsøden for hurtigt, for det opdager han så...

ha ha, held og lykke med ham

Anmeld

3. januar 2009

Nadi

Det er altså også nøjagtig som at høre oliver beskrevet!! Det er helt vildt, han er bare et skarn!
Kaster med mad, slår, bider, niver, skriger når han ikke får sin vilje, bliver stædig hvis ikke maden lige kommer hurtigt nok eller bliver serveret på den måde han vil, trodser mig bare for sjov og griner mig op i ansigtet når han får et nej eller en irettesættelse.

Jeg aner virkelig ikke mine levende råd og har også tit tænkt tanken om vi gør det helt forkert og jeg har tit tudet som en gal fordi jeg virkelig var så frustreret. Så det er rart at høre I andre også kender til det, selvom det ikke er en rar situation. Og det lyder vist som om han er ganske normal

Håber snart de bliver afrettet de små djævle til nogle søde englebasser

Anmeld

3. januar 2009

Siber

Hvor er jeg glad for at I har fuldstændig samme beskrivelse at jeres børn, som jeg kunne beskrive Johanna!
Tit har jeg tænkt hva fan gør jeg galt, men nu går der jo et lille lys op for mig, ikke fordi jeg synes det er rart at hun får de flip, men hun er jo ganske normal
Men jeg synes nu bare at Johanna er en tand værre end Alma var i den alder. Det er faktisk også Johanna der "tæsker" Alma, hun sidder bare og tager imod og hyler.
Vi bruger også den med at sætte hende i et andet rum, når det går helt galt!
Johanna skælder os også tit ud, hun snakker et sprog vi slet ikke forstår og slår ud med armenen, hun har virkelig et kropssprog. Men det må jo også være skide frustrrerende at ikke blive forstået!

Nå jeg ville bare lige give mit besyv med, om at jeg har en datter der er i rivende selvstændigheds alders udvikling, og hvor er det dejlgt

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.