Hvem sagde meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

Ka+Ma=Be

Hold...da... OP! hehe.

Jeg troede jeg havde meget tøj, men det dér slår da alt hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Hvordan foregår de lagersalg egentlig?

De sælger ud af de vare som er tilbage til noget billigere pengen, det står som regl i kasse (ej sikke lej har border) hvor der så er et skilt hvor der står str på. der er som regl rigtig mange kvinder og lange kør den første dag, efter sidste på første dagen og resten af dagene er der til at komme til igen

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

De sælger ud af de vare som er tilbage til noget billigere pengen, det står som regl i kasse (ej sikke lej har border) hvor der så er et skilt hvor der står str på. der er som regl rigtig mange kvinder og lange kør den første dag, efter sidste på første dagen og resten af dagene er der til at komme til igen

Hvorhenne holdes det oftes?

Anmeld

7. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Hvorhenne holdes det oftes?

århus og københavn

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hold...da... OP! hehe.

Jeg troede jeg havde meget tøj, men det dér slår da alt hehe

Hi hi hi. I know Det er dog lidt bedre i 68, der har jeg "kun" 29 kortærmet bodys og 20 langærmet

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

århus og københavn

Skal jeg med til fra næste år af, behøver det ikke endnu

Anmeld

7. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Skal jeg med til fra næste år af, behøver det ikke endnu

De plejer at være nu her i slut august først midt september, med rester af sommertøj. så hvis jeg ikke selv kan komme afsted tror jeg, manden bror s kæreste så nicklas kan få lidt nyt sommertøj til næste år

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

De plejer at være nu her i slut august først midt september, med rester af sommertøj. så hvis jeg ikke selv kan komme afsted tror jeg, manden bror s kæreste så nicklas kan få lidt nyt sommertøj til næste år

Jeg skal alligevel først bruge tøj til næste vinter, så det passer meget godt med engang til næste forår, at det kan købes.

Anmeld

7. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Jeg skal alligevel først bruge tøj til næste vinter, så det passer meget godt med engang til næste forår, at det kan købes.

Hihi ja skal bruge tøj fra st 68 op og, men lige nu venter jeg lidt med at købe det.

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Hihi ja skal bruge tøj fra st 68 op og, men lige nu venter jeg lidt med at købe det.

Jeg skal fra 86, resten arver jeg længe nok af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.