Hvem sagde meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Jaah vi har også overvejet om vi måske komme med nogle ønsker i stedet for...

Min mormor og morfar giver barnevogn..

Aner ikk med min kærestes forældre, men håber på de giver baby dyner... det har vi i hvertfald sagt. Da det er det eneste vi rigtig mangler...

Jeg har 6, hvis det er Hihi.

Vi ønsker os Lamaze legetøj og alt fra Tarok serien, så må folk jo selv bestemme om de overholder vores ønsker eller om de finder på noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

SaNiNa

Det ligner jo vores spisebord. vi har efterhånden også rigtig meget i str 62 og intet er arvet har ganske lidt fra da jeg selv var lille.

Skal prøve at tælle op hvad vi har efter weekenden. for der kommer lige et par pakker mere i dag og resten af weekenden

Anmeld

5. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Det ligner jo vores spisebord. vi har efterhånden også rigtig meget i str 62 og intet er arvet har ganske lidt fra da jeg selv var lille.

Skal prøve at tælle op hvad vi har efter weekenden. for der kommer lige et par pakker mere i dag og resten af weekenden

Det lyder dyrt Hehe. Men de skal jo ikke mangle noget.

Anmeld

5. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Det lyder dyrt Hehe. Men de skal jo ikke mangle noget.

Ja, vi har jo kun drenge tøj der er ganske lidt fra Nicklas af, men vil sige jeg har været ret god til udsalg og trendsales køber aldrig noget til fuldpris har jeg heller ikke gjort til Nicklas endnu.

Så føler jeg også jeg godt kan tillade mig at købe de mærker jeg rigtig gerne vil have. kunne jo aldrig finde på at købe bilka h&m til for syntes det er vild dårlig i kvalitet Nicklas har 2 bluser fra H&M efter første vask så de ud somom de hvade været vasket 100 gang og det gider jeg bare ikke betale for.

Anmeld

5. august 2011

Kofoed.

Ja, vi har jo kun drenge tøj der er ganske lidt fra Nicklas af, men vil sige jeg har været ret god til udsalg og trendsales køber aldrig noget til fuldpris har jeg heller ikke gjort til Nicklas endnu.

Så føler jeg også jeg godt kan tillade mig at købe de mærker jeg rigtig gerne vil have. kunne jo aldrig finde på at købe bilka h&m til for syntes det er vild dårlig i kvalitet Nicklas har 2 bluser fra H&M efter første vask så de ud somom de hvade været vasket 100 gang og det gider jeg bare ikke betale for.

Når man gør det på den måde, burde det heller ikke blive det store problem. Jeg har godt nok ikke den erfraring med H&M tøj.

Anmeld

5. august 2011

ønskeprinsesse2011

jeg har nu os meget tøj fra str. 62 og opefter... ja og så kommer der jo i ligevel mere da man får barselsgaver osv. ja jeg har kun købt et sæt tøj resten er avetøj og noget jeg har fået af min mor som har købt vildt meget ind. alt sammen er vasket og puttet i kasser det som ik lige skal bruges nu. og det andet som skal bruges er lagt i skufferne så det er klar.

Anmeld

5. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Når man gør det på den måde, burde det heller ikke blive det store problem. Jeg har godt nok ikke den erfraring med H&M tøj.

Netop og så elsker jeg når de kendte mærker holder lagersalg, er dog blevet skuffe de sidste 2 gang da der intet var i Nicklas str.

Anmeld

5. august 2011

SaNiNa

ønskeprinsesse2011 skriver:

jeg har nu os meget tøj fra str. 62 og opefter... ja og så kommer der jo i ligevel mere da man får barselsgaver osv. ja jeg har kun købt et sæt tøj resten er avetøj og noget jeg har fået af min mor som har købt vildt meget ind. alt sammen er vasket og puttet i kasser det som ik lige skal bruges nu. og det andet som skal bruges er lagt i skufferne så det er klar.

Jeg har kun ganske lidt over 62. men venter lige med at købe meget mere til efterårs vareren kommer på hylderne.

Har dog lige købt den sødeste katvig køredragti str 62 glæder mig så meget til den kommer med posten

Anmeld

5. august 2011

Kofoed.

ønskeprinsesse2011 skriver:

Jeg har også masser i de næste størrelser, har bare ikke talt det op endnu. Vi ønsker os legetøj i barselsgave istedet for, da det også er en del af hendes liv i længere tid, end et sæt tøj. Men det er bare os.

Anmeld

5. august 2011

Kofoed.

Netop og så elsker jeg når de kendte mærker holder lagersalg, er dog blevet skuffe de sidste 2 gang da der intet var i Nicklas str.

Hvordan foregår de lagersalg egentlig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.