Hvem sagde meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.439 visninger
31 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Kofoed.

Nu skal i lige se hvad jeg har lavet her til aften. Har sorter MASSER af babytøj og HOLD DA OP vi har meget, specielt i 62.
De to gule felter i oversigten er to ting vi, måske skal have fat i, resten synes jeg er et fint antal.
90-95% af tøjet er arvet, så rolig, vi har ikke selv købt alt det tøj

Tøjet på billederne er KUN i størrelse 62
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Nu skal i lige se hvad jeg har lavet her til aften. Har sorter MASSER af babytøj og HOLD DA OP vi har meget, specielt i 62.
De to gule felter i oversigten er to ting vi, måske skal have fat i, resten synes jeg er et fint antal.
90-95% af tøjet er arvet, så rolig, vi har ikke selv købt alt det tøj

Tøjet på billederne er KUN i størrelse 62

Hehe.. så godt billlederne på facebook...

Jaah der er godt nok meget i 62....

Vi har også vildt meget.. Jeg synes det er så uoverskueligt... hehe

Min mormor har heldigvis vasket alt for os....

Er i færdige med børneværelset???

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Hehe.. så godt billlederne på facebook...

Jaah der er godt nok meget i 62....

Vi har også vildt meget.. Jeg synes det er så uoverskueligt... hehe

Min mormor har heldigvis vasket alt for os....

Er i færdige med børneværelset???

Det er helt vildt 56 bodyer i 62, armen kommer da ikke til at mangle....

Hvor meget har i så selv købt?

Numse dig (evil eyes) Jeg har min vaskemaskine og tørrestativ, så det tager en EVIGHED, der er konstant tøj på den tørrestativ.

Nope, selvom det skulle være færdig i overmorgen/lørdag. Nu er det lige udsat en uge, så kæresten kan få malet de kære sommerfulge færdig.

Anmeld

4. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Det er helt vildt 56 bodyer i 62, armen kommer da ikke til at mangle....

Hvor meget har i så selv købt?

Numse dig (evil eyes) Jeg har min vaskemaskine og tørrestativ, så det tager en EVIGHED, der er konstant tøj på den tørrestativ.

Nope, selvom det skulle være færdig i overmorgen/lørdag. Nu er det lige udsat en uge, så kæresten kan få malet de kære sommerfulge færdig.

Min mormor har nok vasket 6 sorte sække...  

Jaah, men hellere en vaskemaskine. End et vaskeri som vi har her...  

Okay... Men den ene sommerfugl er virkelig fin...

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Min mormor har nok vasket 6 sorte sække...  

Jaah, men hellere en vaskemaskine. End et vaskeri som vi har her...  

Okay... Men den ene sommerfugl er virkelig fin...

Jeg tør ingen gang gætte hvor meget tøj jeg efterhånden har vasket, men 10 maskiner er jeg LÆNGE nået forbi. Hvor er jeg glad for vores vaskemaskine, det er en af de billigeste i drift der findes.

Self, men savner godt nok en tørretumler, så kunne man nå 5 maskiner på en dag og ikke en uge som det er nu. Vores tøj skal jo også vaskes, piv.

Det er 7 i hver farve og indtil videre er der malet i 3 farver og der mangler 3 farver endnu. Og det er meget tydeligt hvilken sommerfugl jeg har lavet.

Anmeld

4. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Jeg tør ingen gang gætte hvor meget tøj jeg efterhånden har vasket, men 10 maskiner er jeg LÆNGE nået forbi. Hvor er jeg glad for vores vaskemaskine, det er en af de billigeste i drift der findes.

Self, men savner godt nok en tørretumler, så kunne man nå 5 maskiner på en dag og ikke en uge som det er nu. Vores tøj skal jo også vaskes, piv.

Det er 7 i hver farve og indtil videre er der malet i 3 farver og der mangler 3 farver endnu. Og det er meget tydeligt hvilken sommerfugl jeg har lavet.

hehe.. din kæreste så ud som en var prof...

Jaah. Det er utroligt med tøj de små skal have...

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe.. din kæreste så ud som en var prof...

Jaah. Det er utroligt med tøj de små skal have...

Han er i hvert fald bedre til det end mig

Men tror nu jeg har tøj nok til 2-3 tøser

Anmeld

4. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Han er i hvert fald bedre til det end mig

Men tror nu jeg har tøj nok til 2-3 tøser

Hehe... men det er også svært at lade vær med at købe, hvis man lige ser noget sødt... Vi har arvet en masse. Men jeg er stadigvæk gået helt amok med at købe.. Og jeg tænker også bare når folk kommer og besøger en. har de sikkert også masser a tøj med. hehe

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Hehe... men det er også svært at lade vær med at købe, hvis man lige ser noget sødt... Vi har arvet en masse. Men jeg er stadigvæk gået helt amok med at købe.. Og jeg tænker også bare når folk kommer og besøger en. har de sikkert også masser a tøj med. hehe

Her i familie kommer folk med andre gaver. Lade ud fra starten, at tøj har vi nok af, men vi har intet legetøj, kun bamser, så heller de kommer med det, plus baby kan bruge legetøjet flere gange og i længere tid, end tøj.

Anmeld

4. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Her i familie kommer folk med andre gaver. Lade ud fra starten, at tøj har vi nok af, men vi har intet legetøj, kun bamser, så heller de kommer med det, plus baby kan bruge legetøjet flere gange og i længere tid, end tøj.

Jaah vi har også overvejet om vi måske komme med nogle ønsker i stedet for...

Min mormor og morfar giver barnevogn..

Aner ikk med min kærestes forældre, men håber på de giver baby dyner... det har vi i hvertfald sagt. Da det er det eneste vi rigtig mangler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.