Staff, se her: Anonymitet virker ikke!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Hvor BIIIB er staff eller henrik henne (det er jo ham der står for den del af baby).

Det virker igen nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Det virker igen nu!

I see Mon hvor mange nysgerrige sjæle har kigget tråde?

Anmeld

4. august 2011

Lunae

Frøken J. skriver:

Det er fixet nu! Holy fuck, det var skida en teknikbrøler af de helt store!

Ja tjekkede godt lige mine gamle indlæg, som er skrevet som anonym!

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

I see Mon hvor mange nysgerrige sjæle har kigget tråde?

Det er spørgsmålet!

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Det er spørgsmålet!

Men jeg var nu nysgerrig efter din tråd

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Men jeg var nu nysgerrig efter din tråd

Fortryder faktisk jeg oprettede den, for nu har mange sikkert kigget. Men da jeg oprettede den, troede jeg kun det var mig det galt. Eller tråde oprettet efter et bestemt tidspunkt Ydermere var der ingen på stafflisten online, men så faldt jeg over en online, som ikke står på listen og fik skrevet

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Fortryder faktisk jeg oprettede den, for nu har mange sikkert kigget. Men da jeg oprettede den, troede jeg kun det var mig det galt. Eller tråde oprettet efter et bestemt tidspunkt Ydermere var der ingen på stafflisten online, men så faldt jeg over en online, som ikke står på listen og fik skrevet

Men den er ano igen nu, så folk kan ikke se det mere, heldigvis. Synes dog ikke din tråd er så slem igen, tænkt på dem der er anonyme omkring deres graviditet eller forsøget på at blive gravide, puha.

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Men den er ano igen nu, så folk kan ikke se det mere, heldigvis. Synes dog ikke din tråd er så slem igen, tænkt på dem der er anonyme omkring deres graviditet eller forsøget på at blive gravide, puha.

Jamen jeg mener også, at jeg fortryder det, fordi mange nok har ledt i de andre anonyme tråde. Men ok, det er jo ikke min skyld, og folk må jo styre deres nysgerrighed. Godt det blev rettet hurtigt!

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Jamen jeg mener også, at jeg fortryder det, fordi mange nok har ledt i de andre anonyme tråde. Men ok, det er jo ikke min skyld, og folk må jo styre deres nysgerrighed. Godt det blev rettet hurtigt!

Nårh, så det er den her tråd du fortryder, argh. Men måske skal den her bare låses nu, så det her ikke bliver taleemnet de næste par dage?

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Nårh, så det er den her tråd du fortryder, argh. Men måske skal den her bare låses nu, så det her ikke bliver taleemnet de næste par dage?

Jeps, men regner med staff tager hånd om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.